Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisorerklæring - Innovationsfonden

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Feb 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi får i vores firma pt. projektstøtte fra Innovationsfonden - vi er i et fælles projekt med Skejby Sygehus, som er "hovedansvarlig". Vores aftale er i form af en "flat-rate"-aftale med fast timesats. Tilskuddet er ca. 600.000 kr pr. år og der er derfor krav om revisorerklæring.

Der er tale om 5-6 bilag, der skal revideres timeregnskab, samt fakturaer sendt til Skejby Sygehus. Har haft kontakt til revisor, der mener at det vil tage 8-10 timer, hvilket umiddelbart virker af meget.

Har nogle erfaring med revisorerklæring ifm. støtte fra Innvationsfonden? Måske kender en revisor, der har kendskab til opgaven?

Har haft kontakt til Innovationsfonden, der oplyser at det burde være en mere light form for revision, da der er tale om en aftale med fast timeløn, men de har ikke noget på skrift, hvilket besværliggør det hele.

Mvh Maria

Fra København
Tilmeldt 21. Sep 05
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har betalt for revisor kr 3.600 for revisorerklæring til Innobooster. Men hvis det ikke er nogen du ellers arbejder sammen med, så forstår jeg godt det tager dem mere tid.

Med venlig hilsen

Martin Poulsen, Driversnote

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

MariaGeno:
Tilskuddet er ca. 600.000 kr pr. år

Kan dette være årsagen til:

MariaGeno:
det vil tage 8-10 timer
,

at det er nævnt?

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Glemte lige noget.

Er du sikker på tilskud på kr. 600.000,00 pr. år, eller er det til en ansøgning?

Jeg har søgt 3 gange, til et, som Innovationsfondens medarbejdere sagde, et godt projekt. Men der kom afslag 3 gange.

Der kunne blive 10 nye arbejdspladser, men disse er nu gået til et andet EU-land.

Tilmeldt 22. Feb 19
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svar. Ja vi har ikke prøvet det her før - så måske det bare tager den tid når revisor skal til at sætte sig ind i selskabet (vi bruger ham ikke ellers) 

Vil du sende kontaktoplysninger på din revisor så kan jeg prøve at indhente et tilbud?  

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)