Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop drøm

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 28. Feb 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej :-) jeg går med drømmen om, at starte egen webshop. Det skal gerne være tøj og mode.

Men da jeg ikke ved så meget om det hele nu har jeg nogle spørgsmål som jeg håber, at i søde mennesker kan svarer på!

Jeg synes det er super svært at finde leverandører på nettet - det virker som om de er ikke eksisterende! Så hvordan kommer man i kontakt med nogle?
Jeg ved at rigtig mange får importeret tøj fra eksempelvis Paris, men jeg synes ikke rigtigt det er noget jeg kan søge på nettet og jeg gad rigtig godt at have måske én leverandør til at starte med.

Hvordan gør i? Og har i gode ideer og fif fra da i startede webshop el. Butik? :-) mvh Anne
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Er det tanken at du selv vil have lavet tøjet eller er det fordi du vil finde en leverandør og videresælge eksisterende brands`? :)  

Tilmeldt 28. Feb 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Mathias :-)
Tanken er til at starte med, at finde leverandører med eksisterende brands.
Det er både tøj og bolig decor. Jeg synes bare ikke rigtigt at jeg kan søge noget op på nettet.
Mvh Anne :-)
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne,

Okay super! Har du nogle bestemte mærker/brands i tankerne. Fordi det kunne nemlig være en idé at ringe til dem og forhøre sig om hvilke muligheder de har for at du kan sælge deres brands fra din webshop :)

Med venlig hilsen
Mathias

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)