Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

dansk virksomhed til eksport opgave

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 10. Apr 05
Indlæg ialt: 188
Skrevet kl. 10:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino''er,

Jeg skal igang med at skrive eksamensrapport i Afsætning A. Jeg skal skrive om en dansk virksomhed som skal eksportere til nogle udvalgte lande. Men kan ikke komme på nogen specielle for alle vælger jo Hjem Is, SunSet osv.
 
Nogen som har et forslag til en spændende virksomhed som jeg kan skrive om?

Jacob Nielsen www.jacob-nielsen.com

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at søge på KOB eller NNE, som I garanteret har adgang til via skolens system/bibliotek?

 
Der kan du finde mange spændende oplysninger, om f.eks. exportlande, størrelse, antal ansatte osv.
 
 
/Brian
Tilmeldt 19. Jan 06
Indlæg ialt: 124
Skrevet kl. 16:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Send mig en mail med ngle flere informationer på indholdet, så skal jeg få det rundsendt i værksætterhuset www.udviklingsparken.dk hvor jeg har kontor. Dér er altid nogen, som kender nogle

/Jonas Vestfalen

www.freelancejournalisten.dk

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jacob.

I min handelsskoletid, skrev jeg en opgave inspireret af ECCO. Det er ganske interessant. Jeg gik dog lidt udover det, og skrev det hele som var det en fiktiv virksomhed, og dermed var det lidt som at starte en virksomhed selv. Det ved jeg ikke om I må, men det er ganske sjovt. Har stadig opgaven et sted tror jeg - gav da et 11-tal pga opfindsomheden, som i princippet bare var tyvstjålet fra ECCO. Kendte den daværende direktør for deres slovakiske afdleling, så jeg fik nogle insiderting. Nok ikke så relevante mere, men ECCO er bestemt et bud.

søger ligesindede i Sønderjylland

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)