Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Negativ SEO?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Vi har pludselig fået en masse backlinks fra udenlandske sider. Det er primært fra forums hvor der linkes til vores side sammen med en lang laist af andre domæner. Er det skadeligt, og hvordan slipper man af med det?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4778
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Google mener selv, at de er gode til at spotte spamlinks og devaluere deres værdi.

Googles John Mueller udtaler sig i denne SearchEngine Journal artikel om emnet:
https://www.searchenginejournal.com/links-not-always-to-blame/339165/

Vælger du alligevel at kaste dig ind i kampen mod spamlinks, kan du aktivt bede Google se bort fra dem via Disavow:

https://support.google.com/webmasters/answer/2648487?hl=da

Når du har disavowed de valgte spamlinks, kan du uploade listen af disavowed spamlinks i eksempelvis AHREF og bede det tool se bort fra de samme links.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hej

Har du bemærket at de sider/indlæg der linkes til på jeres blog, er fyldt med kommentarspam med links ud fra jeres site til mange andre irrelevante sites?

Jeg tænker det er derfor der linkes til jer site og specielt de blogindlæg - det er for at booste de udgående links de har fået placeret på jeres site.

Ud over Johns gode forslag vil jeg anbefale jer at få ryddet op i den kommentarspam der er på jeres blog, evt. helt fjerne muligheden for kommentarer, eller som minimum sætte sitet op så kommentarer skal godkendes før de publiceres.

Hth
/Brian

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Nov 12
Indlæg ialt: 608
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Tak til jer begge. Havde helt overset at der var postet så mange kommentarer. De er fjernet nu.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)