Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælpepakker - Hvem kan få hvad?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hjælper min gode ven med at opdatere diverse for Danacord Records. Han har søgt om (og fået) tilskud til lønninger for hjemsendte medarbejdere, men hvad med hjælp til selvstændige? Tariffen er vist sat op, så en selvstændig kan få det samme som en lønmodtager?

Oh well, høvdingen har ringet og få besked om, at det kræver et regnskab, hvis man vil have tilskud til de faste omkostninger og til chefløntilskud.

Der er nok at gøre med at holde webshoppen kørende og andre initiativer der kan få grunker i kassen, og da revisoren har forlangt 15.000 kr. for at lave et regnskab, så er det ind til videre skrinlagt. Til dagligt bruger han Dinero til bogføring.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46428
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke helt med på hvad du forventer, vel næppe at staten bare betaler penge uden reference periode og regnskab - sådan bare efter et lille ønske? 15.000 lyder da også som pengene værd for både faste omk og chefløn (selvstændige)

Du bør nu også overveje at få den webshop integreret med regnskab så det føres løbende. Til brug for erklæring fra revisor til faste omkostninger mener jeg så også der er 80% dækning af staten til den del (kun til den ordning) Hvor Danacard kom ind i billedet, står lidt tåget

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)