Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tips til salg af native ads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 09:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej iværksættere

Jeg arbejder i øjeblikket på at sælge native ads i min app. Vores strategi er at give nogle større brands gratis reklame, for forhåbentligt at get the ball rolling - men bare det at komme i kontakt med større udenlandske brands virker stort set umuligt.

Er der nogen af jer som har haft succes med at kontakte brands med unikke reklameaftaler? Vores ads er 100% native, så store native ad networks fungerer ikke optimalt.   

Her er den type ad vi gerne vil implementere: 

Tip og tricks modtages med kyshånd!

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Få lavet en liste over de virksomheder som i tænker vil være relevante, og så er det bare at få skrevet et pitch og ringet op, hvor i kan skubbe efter at mødes. Få skrevet ned hvilke indvendinger man kunne have imod jer, samt hvilke fordele og hvad virksomheden får ud af at have native ads igennem jer. Hvor meget trafik driver I og hvorfor skal jeg vælge jer fremfor almindelige app reklamer som jeg kan tracke effektiviteten på?

Fra Aarhus C
Tilmeldt 31. Jan 12
Indlæg ialt: 405
Fra  Bleep Films Eberhard IVS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Blomse, 

Tak for svar. Det er værd at nævne at det er internationale brands vi sigter efter, da vi har flest brugere i USA.

Vi har faktisk allerede sendt en masse pitches og videoer afsted, men problemet er at de aldrig bliver set - jeg føler lidt at man bliver nødt til at have en personlig kontakt eller et andet "in" for overhovedet at få forbindelse igennem? 

Co-Founder & CEO @EasyPoker

Tilmeldt 5. Mar 20
Indlæg ialt: 293
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler i høj grad om at få fat i den rigtige. De store internationale brands får sendt en millard tilbud og videoer, og ligesom alt andet tror jeg ikke de ser det. Jeg tror ærlig talt den bedste fremgangsmåde er, at foretage et opkald og så spørge sig frem til at man får kontakt med den rette. Måske du i første opkald bare får fat i en receptionist, men forsøg så igennem hende at blive sendt videre til den rette til du får mulighed for at lave dit pitch, og evt. opsætte et længerevarende møde.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)