Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ændringer af formidlingsbetingelser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Feb 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej! Jej er en momspligtig selvstændig, der sælger sine kunstværk vis en formidler. Vi har faktiskt først lavet en kommissionsaftale og vi begge to betalte hver din del af momsen, men aftalen er blevet ændret mange gange siden og ændringer er ganske omfattende, f.ex. aftalen er blever forvandet til en formidlingsaftale. Dette er sket uden min “aktiv” godkendelse, dvs. jeg har fået en e-mail med nye betingelser/ny aftale, men jeg har ikke godkendt det.

Kan man faktisk gøre så at man ændrer aftale uden godkendelse?

Det er virkelig besværligt for mig, fordi jeg har aldrig 100% styr på hvor meget moms jeg skal betale eller hvis selve aftalen stadig er rentabel.

Mvh
Thomsey
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :

thomsey:
Kan man faktisk gøre så at man ændrer aftale uden godkendelse?
det er modigt at svare her uden at kende aftalen, for der kan jo stå, at der kan ændres med xx varsel men ellers generelt nej - du kan så sige aftalen op blot uden videre, når de ændrer det du har aftalt 

De har ret sikkert ret til at ændre i aftaler, svært at tro der står at det er for livstid. Normalt ville din moms fremgå helt af deres afregninger af dit salg - så det burde du have overblik over

Ret sikkert er, at du ikke kommer uden at at køre en dialog med dem

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 21. Jan 21
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Cookie - John Hannover:
Ret sikkert er, at du ikke kommer uden at at køre en dialog med dem


:-)
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)