Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvor kan man finde rent alkohol henne? Alkohol virksomhed

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Feb 21
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person
Hej Amino
Jeg vil gerne starte en alkohol virksomhed, men før jeg kan det, vil jeg gerne finde den perfekte opskrift derhjemme.
Men har bare et problem ved ikke hvor jeg kan skaffe rent alkohol henne? og er der nogle specifikke regler som der skal overholdes?
så det vil være en kæmpe hjælp hvis i vidste det og kunne hjælpe mig på vej.
mange tak på forhånd.
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Du kan google hvordan du fremstiller det. Typisk gærer du på frugt og destillerer det.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ja, der er masser af regler og afgifter at forholde sig til ved produktion og salg af alkohol.

Hvis du køber en pose karbon, en pose hydrogen og en en pose ilt og blander i forholdet 6/13/1 og rører godt rundt kan du selv producere alkohol. Det bliver nok vanskeligt, og i hvert fald upraktisk, at opnå en renhed over 96%.

Hvis du vil blande dig frem til en velsmagende alkoholisk drik, er det letteste at bruge vodka, som i vid udstrækning er smagsneutral.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 00:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja du kunne jo også bare købe en billig slave vodka og så destillere lortet. (Alkohol er bogstaveligt talt lort fra mikroorganismer (gær celler som er en encellet svamp)). 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)