Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan gør jeg mere reklame for min side??

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Oct 07
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 23:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg håber at nogen kan give mig lidt gode råd. Jeg har startet fest-for-alle.dk op og vil nu gerne have en masse mennesker til at komme forbi - eller/og rettere jeg vil gerne have budskabet om at fest-for-alle.dk eksisterer.

Jeg har fået annoncører ved at tilbyde 6 mdr. gratis annoncering, men nu skal jeg gerne have budskabet ud til de mennesker som siden også henvender sig til - nemlig alle de festaber rundt omkring i landet. Men hvordan gør jeg det??

Jeg har tilmeldt mig diverse "tilføj et link" sider, reklameret på diverse fora som jeg er med på - men jeg skal breddere ud...

Er der nogen som sidder med nogle gode råd I gerne vil dele med mig....:P

Mvh. Lissi Agermose Fest-for-alle.dk
Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 01:25

Tjah...

Pudsigt nok, så vil jeg foreslå dig at udsende en pressemeddelelse om projektet.
Lav den med en god, personlig vinkel og pas på ikke at skrue en produktbeskrivelse sammen i stedet.

Det er dog vanskeligt at skabe megen opmærksomhed om endnu en side på internettet, så du skal have noget kød og blod på historien.

mvh Hans

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 328
Skrevet kl. 07:26

Det hurtige svar er at du skal søgemaskineoptimere din hjemmeside. Derudover er der jo reklamens magt! 

Fra Herning
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 875
Skrevet kl. 07:34

Byt feks. et banner med sider der kan relatere til dit site, så er i jo

to (eller flere) der kan få mere opmærksomhed ud af det.

Og husk at oprette et link i din signatur Smile

Mvh.

Tilmeldt 29. Nov 06
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 08:38

Hurtigt og kontant så brug de virale kanaler. Du har sikkert en masse venner som fester, som også har en masse venner der fester. Fyr den af den vej igennem. Og få så lavet reklame visitkort og en konkurrence f.eks. hvor man kan vinde penge ved at henvise folk.

Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 11:29

Hej Morten

jeg har selv haft den tanke at lave en konkurrence hvor man kan vinde et eller andet ved at henvise folk...så den vil jeg klart arbejde videre med...Og den med visitkortene er også på listen...tak for det ;)

Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 11:31

Hej Hans

Ja den har jeg jo også overvejet, men har ikke meget indsigt i den slags. Men det er nok en rigtig god vej at gå også.

Tak for det ;)

Tilmeldt 10. Oct 07
Skrevet kl. 11:33

Hej Morten P.

God idé - det er endnu en god mulighed..:)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)