Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent af håndvævede kelimtæpper

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Østerbro
Tilmeldt 8. Feb 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej. Jeg leder efter en ny producent til at lave håndvævede tæpper for mig. Jeg har haft et meget uheldigt 'samarbejde' med en producent i Indien. Men det gik desværre ikke. Jeg søger alle steder. Ikke nødvendigvis kun Indien. Er der nogen der kender til nogen som er dygtige og pålidelige på området, så hører jeg meget gerne fra dig. pct. Karen Maj
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Når du ved hvor kelimtæpper produceres, så vil jeg kontakte enten det pågældende lands ambassade i landene, eller den danske ambassade i landet.

Jeg er sikker på at de danske ambassader i udlandet hjælper med formidlingen af kontakter.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Fra Østerbro
Tilmeldt 8. Feb 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, Tak. Det var iige det jeg faktyisk nåede at gøre forleden. Jeg har kontaktet nogle amassader herhjemme og de vil forsøge at formidle kontakt,, så det var godt tænkt. Men jeg savner stadig at høre hvis nogen har erfaring med et specifikt sted, som de kan anbefale. Det er altid godt med anbefalinger nemlig. Men tak for din besked uanset :)

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej har kontakt til en som impotere fra marokko. Send mig en PM, så skal jeg nok give dig hans kontaktoplysninger

 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 19:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Karen Maj Kornum:
Hej. Jeg leder efter en ny producent til at lave håndvævede tæpper for mig. Jeg har haft et meget uheldigt 'samarbejde' med en producent i Indien. Men det gik desværre ikke. Jeg søger alle steder. Ikke nødvendigvis kun Indien. Er der nogen der kender til nogen som er dygtige og pålidelige på området, så hører jeg meget gerne fra dig. pct. Karen Maj

Tal evt med Tæppecirklen/Linie Design som er en af verdens største producenter der får lavet Kelim i Indien. 

Lad endelig være med at tro at du kan producere ordentligt i Indien uden at rejse der ud. Der er en kæmpe del logisitik i det og meget kultur også, og du skal vide hvad du skal have af garnkvaliterer, for der er virkelig langt fra billige håndspundne garner til de bedste mill spun garner

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)