Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

EURO konto - dansk bank - PayPal

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Jul 18
Indlæg ialt: 208
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Vi har en del EU-kunder, der handler i Euro via PayPal. Derfor har vi en del valuta stående i EUR pt.

Det koster en del i vekselgebyr at overføre til en DKK konto, da PayPal i så fald omregner valutaen inden overførslen, og tager sig rigtig godt betalt.

Når man skal overføre penge, har vi kun muligheden for at taste en dansk bankkonto ind.

Er det muligt at have en dansk EUR konto i en dansk bank? Altså en konto, hvor reg. og kontonr. er som en alm. dansk bankkonto?

Eller er der nogle, der ved om det er muligt at få lov til at overføre til fx. en tysk bankkonto, når ens PayPal er sat til DK?

Jeg har også kontaktet PayPal, men der går nok længe inden de svarer.

Pft.

RoomForMore.dk | Boligindretning, plakater, knager, spejle, borde, stole, tæpper, puder - kort sagt alt til boligindretningen | RoomForMore.dk

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis jeg ikke tager helt fejl, har deR tidligere været en debat om samme problem.

Du kan sagtens få en Euro konto i en dansk bank, med helt alm. Konto nr. Mener bare ikke  PayPal vil overfører Euro til dig Fordi du er sat til Euro.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

RoomForMore.dk:
Er det muligt at have en dansk EUR konto i en dansk bank? Altså en konto, hvor reg. og kontonr. er som en alm. dansk bankkonto?
ja det kan man sagtens få - Euro konto er ret almindelige - USD konti også - men som med alle erhvervskonti jo et snak med banken der skal til - det er fuldt muligt og lovligt

RoomForMore.dk:
Eller er der nogle, der ved om det er muligt at få lov til at overføre til fx. en tysk bankkonto, når ens PayPal er sat til DK?
  det bliver lidt gætværk - men hvis du har konto i Tyskland som tilhører dit danske CVR nummer, så kan jeg ikke se noget i vejen for det - og ville også mene det ville være forbudt at generelt nægte det - med pengenes fri bevægelighed i EU. Derimod KAN Paypal måske mene de har svært ved at hvidvaskkontrollere, og det har samme pres på det område som alle andre pengeinstitutter/formidlere, så det er muligt de at den årsager siger nej tak

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 29. Feb 16
Indlæg ialt: 315
Fra  Andelsbolig.nu Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Få en EUR-konto i dit pengeinstitut.

Læg et gebyr på ved betaling via Paypal eller fravælg Paypal, de er umulige at arbejde sammen med. Jeg har en Paypal konto som Paypal har lukket, jeg kan kun komme i kontakt med dem ved at ringe til Sverige.

Andelsbolig.nu

Rådgivning, vejledning og sparring til andelsboligkøbere og andelsboligforeninger - Klaus Folmann

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)