Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FRAGT label printer.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 933
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 09:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Pythonrap:

Skulle lige finde de rigtige labels.

102*164 så kører det. Endeløs bliver "mudret" i kanten af skriften

Tror jeg har den samme størrelse labels - jeg synes det er en ulempe med den printer, at hvis størrelsen er forkert, så blinker den rødt, og venter på en handling på selve apparatet - det kan ikke fikses i printerens webinterface. Endnu bedre ville være, hvis printeren selv kunne genkende papirstørrelsen.

Men til gengæld synes jeg det var helt vildt fedt, at Brother Danmark gik meget langt til at få printeren til at virke fra en Android-telefon. Hvordan det er nu ved jeg ikke, men da jeg købte den i 2017 fandtes er ikke noget officielt, der kunne styre printeren fra Android. Brother havde et betaprogram der kunne styre printeren, og det har bare virket fantastisk. Så, med undtagelse af selve plukning, kunne vi håndtere varer fra sofaen, dét er luksus!

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2113
Skrevet kl. 11:01

Albert van Harten:
Tror jeg har den samme størrelse labels - jeg synes det er en ulempe med den printer, at hvis størrelsen er forkert, så blinker den rødt, og venter på en handling på selve apparatet - det kan ikke fikses i printerens webinterface. Endnu bedre ville være, hvis printeren selv kunne genkende papirstørrelsen.

Derfor skal bruges 102x164, så kan label printes direkte fra DAO/GLS----OSV til Ql-1100.

Endeløs "duer ikke".

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 933
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 11:03

Jep :) Jeg får pakkelabels fra Shipmondo, der har jeg også valgt det format :)

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)