Kære Amino'er, Er der mon nogen, der har et godt råd vedrørende finansiering til opstart af virksomhed. Jeg planlægger at starte et forlag, og har i den forbindelse beregnet, at jeg har brug for et lån på 300.000. (Jeg skyder selv 100.000 i projektet). Er der nogen, der kender noget til særlige "iværksætterlån" til lav rente? Eller vil det bedste være først at tale med min egen bank (Danske bank) om sagen og forhøre sig hos dem? Kunne man evt. tænke sig en så stor kassekredit? Jeg ser frem til at høre jeres gode råd! Mange hilsner,
Sirita
|
Hej Sigrid,
Min erfaring siger mig, at store banker (f.eks. danske bank) ikke er det smarteste - kan også være, at det bare er mig, som har været piv uheldig med netop danske bank.
Søg efter de mindre banker - vi har selv skiftet til sparekassen Hobro og jeg kan kun sige, at vi aldrig har været mere glad for en bank, som den.
Prøv evt. at tage kontakt til Hadsund afdelingen - spørg efter chefen, jeg er helt sikker på, at han kan hjælpe dig, hvis du selv har økonomi til at skude 100 kilo i dit projekt - og ellers projektet er godt planlagt