Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi bliver afvist på Google Adsense?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. May 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Sammen med en ven, har jeg lavet en simpel webside med nogle forskellige html5-spil. Fx 7 kabale og mahjong.

Vi har nu fået den banket op på ca. 20.000 besøgende i måneden, og vil selvfølgelig derfor gerne til at have nogle reklamer på. Problemet er, at vi igen og igen er blevet afvist på Google Adsense med henvisning til deres programpolitikkerne, men har svært ved at forstå hvad vi gør forkert. 

Er der nogle, som har god erfaring, og måske kan hjælpe os i den rigtige retning?

Jeg kan se herinde, at der er andre som har haft lignende problem, hvor de er blevet henvist til amino freelancer. Er der nogle som har erfaring med det? Her tænker jeg både på specifikke freelancere, pris osv. 

På forhånd tak for hjælpen :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

et helt kort gæt  og det er ikke andet- kunne være at google adds ikke støtter spillesider - ikke vil køre på en side som jeres MÅSKE

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra København
Tilmeldt 7. May 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 18:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John og tak for svar! :)

Jeg har selv overvejet det samme, men kan se at mange andre lignende sider kører med google adsense. Nogle af dem endda med færre sider/spil end os. Jeg kan heller ikke se i programpolitikkerne, at der skulle være noget der forhindrer visning af reklamer på spilsider. Samtidig tænker jeg heller ikke at der sidder mennesker og vurderer hver side, men at det må være en form for algoritme, hvor der går noget galt. Har bare svært ved at regne ud hvad... 

Fra Masis
Tilmeldt 26. Jan 21
Indlæg ialt: 29
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har blevet afvist og sparket fra Adsense fordi mine vennerne har forsøgt at trykke på Google knappen meget ofte :(

http://hovhannesjohansen.me/index-bararan.php 

Hovhannessen skaber hjemmesider og gør bitcoin mining

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas - jeg er næsten sikker på, at jeg ved hvad problemet er. Jeg er blevet afvist et hav af gange og plejer som regel, at kunne gennemskue problemet for derefter at blive godkendt.

Send mig gerne en PB, så hjælper jeg gerne - uden beregning uanset om jeg kan finde problemet eller ej.

Fra København
Tilmeldt 7. May 20
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 19:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det! Sender en PB med det samme! :D

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)