Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er dette normalt? Forex trading

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Sep 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle . Håber nogen derude kan rådgive mig ,i denne uheldige situation. 

Jeg trader forex  (cfd) på en reguleret broker. Jeg har haft god success med mine handler ,men har nu mistet hele min kapital. Det skete lige da markedet åbnede efter weekenden.

Fredag aften ,inden markedet lukkede,havde jeg en fri margin på 105 ,%

Da markedet lukkede røg min margin pludseligt ned  på 15 % og markedet havde ikke rykket sig . Men det havde priserne på mine handler.    Jeg handlede chf jpy.   Markedets lukningspris var 117.17, men priserne på mine handler sagde noget helt andet.   Jeg havde både køb og salgs trades på chf jpy.   Da markedet åbnede søndag aften ,gik min margin endu længere ned ,trods at markedet ikke havde haft noget større udsving.  Mine handler lukkede med det samme, men med vidt forskellige lukningspriser .  Mine købs positioner lukkede med prisen 117.06 og mine salgs positioner lukkede med prisen  117.35 . To vidt forskellige lukningspriser på det samme papir.  De lukkede præcist samtidigt men med vidt forskellige lukningspriser.

Og derfor mistede jeg min kapital . Er det normalt at dette sker?  Hver gang markedet åbner/lukker ændrer priserne på mine handler sig drastisk, og de matcher ikke de rigtige markedspriser. Først en time efter at markedet er åbnet,går priserne på mine handler  tilbage til normal, og matcher dermed msrkedspriserne. Sådan er det hver dag,når markedet lukker. 

Ps beklager hvis jeg har lagt dette emne i det forkerte forum 😊

Mvh Anne 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:56
Hvor mange stjerner giver du? :

anne422r:
Mine handler lukkede med det samme, men med vidt forskellige lukningspriser .  Mine købs positioner lukkede med prisen 117.06 og mine salgs positioner lukkede med prisen  117.35

vent på andre - men helt kort:
Er dine investeringer der på nogen måde gearede - for så går alt jo meget stærkt?
Forskellig kurs køb og salg er vel ofte blot udtryk for markedet og afspejler også lidt, at køber og sælger du samme papir i samme sekund vil du generelt have et lille omk tab - men jeg kender slet ikke din platform

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Sep 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med vent på andre ??

Ja de er gearede.   Prisen på mine handler ændrer sig altid konsekvent når markedet lukker og åbner ,men de går tilbage til normal, en time efter markedets åbning.  De handler jeg taler om ,har jeg holdt åbne i flere måneder.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Vent på andre svar som kan forklare bedre end jeg - mit var bare et hurtigt bud. Jeg kan ikke forklare hvorfor der er fluktuation den første time med mindre det er markeder der åbner på forskellige tidspunkter eller - langt flere handler i første åbningstider. Gearede kan altid gå meget stærkt begge veje som du givet ved

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)