Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Appudvikling

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jan 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Jeg har fået en idé til en app, men mangler hjælp til at få den ført ud i livet.

Jeg har ingen penge at kaste i projektet. Jeg søger derfor en appudvikler, der kan løfte opgaven og lave/udvikle app'en, hvor betalingen er indkomsten på selve app'en. Jeg forventer kun en lille % af evt. overskud for idéen.

Alternativt søger jeg en der vil finansiere projektet.

Jeg arbejder til dagligt som folkeskolelærer og har i denne sammenhæng set et behov. Jeg har allerede forhørt mig lidt i lærerkredse og de fleste giver udtryk for, at de er interesseret i funktionaliteten.

Jeg forventer i det omfang, at indtægter kan baseres på reklamer, at app'en kan være relevant for skoler i det meste af verdenen.

Hvem skal jeg kontakte?
Tilmeldt 21. Jan 21
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person
Du kan jo henvende dig til en pædagog, som kan tage dig i hånden og vise dig lidt af den virkelige verden, hvor iværksættere pitcher deres seriøst udarbejdede forretningsplaner til potentielle samarbejdspartnere.

Herefter kan du gøre dig nogle tanker om, om din tilgang er seriøs nok til at du burde bede andre om at bruge tid på at høre om din “geniale” idé.

Hvis du vil have en udvikler til at fravælge betalt arbejde for at føre din idé ud i livet, bliver du nødt til selv at gøre en indsats. Det indbærer at der skal udarbejdes en forretningsplan med budgetter og en klar plan for hvordan du vil finansere markedsføringen af app’en.

Og nej, der findes ikke investorer som er villige til at tage hele den økonomiske risiko.
Tilmeldt 23. Jan 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Jens.

Tak for din lettere hånlige kommentar, der trods alt påpeger flere områder jeg tilsyneladende skal have styr på.

Umiddelbart er jeg helt blank i iværksætteri og tager imod alle de gode råd som jeg kan få.

Jeg har dog ikke tid eller overskud til at kaste eventuelt uanede mængder af ressourcer ind i et projekt, som muligvis ikke kan overleve.

Derfor ønsker jeg blot at præsentere min idé kort for nogle med udviklererfaring.

Måske gider de slet ikke høre den, og så er det sådan det er.

Måske lytter de og vil ikke arbejde videre med det.

Måske lytter de og kan også se det eventuelle potentiale. Og så tager vi den derfra.

Omend alting er, er dette et skud i tågen og så må vi se om der er noget at ramme.

Beklager hvis jeg spildte din tid, det var aldrig min hensigt. Jeg håber blot at andre måske ser anerledes på det.
Tilmeldt 4. May 10
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

p_sch:



Umiddelbart er jeg helt blank i iværksætteri og tager imod alle de gode råd som jeg kan få.

Så lyt til hvad Jens skriver til dig. Det er nemlig spot on.

p_sch:


Jeg har dog ikke tid eller overskud til at kaste eventuelt uanede mængder af ressourcer ind i et projekt, som muligvis ikke kan overleve.

Så skal du ikke være iværksætter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)