Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

leje af erhvervslokale trods RKI

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Jan 21
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.
Jeg vil høre, om det er muligt at fremleje et erhvervslokale, selvom man er registeret i RKI?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Du har et lejemål og er i RKI og vil så gerne fremleje dele af det til en anden. Det er der jo i alle fald ingen love mod, det vil bla.a afhænge af din lejekontrakt og om du MÅ fremleje, og hvis den du fremlejer til er nervøs, så kan I måske i fællesskab få hovedudlejer ind over, så fremlejeren ved der er sikkerhed for at forsætte lejemålet

Hvis du mener DU er lejeren, så afhænger det jo mest af hvor modig udlejer er - og det kan vi ikke vide

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 12. Jan 21
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :
følger også lige med, har samme spg - men mit spørgsmål går ud på, at jeg skal leje en erhvervslokale til virksomhed og vil høre, om udlejer har krav på at undersøge om jeg er i rki
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:11
Hvor mange stjerner giver du? :

spavirksomhed:
følger også lige med, har samme spg - men mit spørgsmål går ud på, at jeg skal leje en erhvervslokale til virksomhed og vil høre, om udlejer har krav på at undersøge om jeg er i rki

udlejere har ikke krav på - det er noget udlejer jo helt selv kan vælge at undersøge i RKI - det er jo netop offentlig tilgængeligt - ligesom du jo skal svare ærligt hvis du spørges og der lægges vægt på det, da en løgn der jo kunne betyde at kontrakten kan opsiges. - så udlejer er ikke forpligtet til at undersøge, men gør det ofte - og vil måske også se det ved at banken f.eks har lukket for erhvervskonti 

Venlig hilsen John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)