Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Engelsk sproget regnskabsprogram

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 24
Fra  www.thirdwave.dk Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

På vegne af min partner vil jeg høre om nogle har kendskab til et engelsk sproget regnskabsprogram. Jeg bruger selv Dinero og er super glad for alle dets funktioner, i.e. tilkoblingen med skat.dk for moms registrering. Jeg kan dog ikke finde et engelsksproget regnskabsprogram fra Danmark. Nogle der kan være behjælpelige? 
Dernæst, vil der være nogle uforudsete udfordringer ved at bruge nogle af de store internationale regnskabsprogrammer i Dansk virksomhedspraksis? 

Vh 
Kim

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

www.multiregnskab.dk er tilgængelig på både dansk og engelsk, men har dog ikke en engelsk-sproget kontoplan (endnu). Hvis det gælder IVS/ApS, så er det også sådan at årsrapporten og et par andre ting relateret til det p.t. kun kan dannes på dansk.

Hvis prisen betyder noget kan jeg til gengæld glæde med at det kun koster 500 kr om året. (+moms)

En kombination af Multi-Regnskab og en revisor/bogholder til det han/hun ikke selv kan klare er måske et godt bud. Så er der fakturering, bankafstemning, bilags-arkiv m.v. på engelsk og får hjælp til moms-afregning, etc. fra en professionel. Multi-Regnskab har iøvrigt samme integration til skat omkring moms som Dinero.

Bortset fra det så vil jeg tro at man i debitoor også kan vælge engelsk brugergrænseflade. 

Venlig hilsen

Steffen

Disclaimer... jeg er direktør for Multi-Regnskab

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim,

Kan du ikke bare ændre sproget i Dinero? Fordi det ved jeg man kan gøre i Billy's regnskabsprogram :) 

Med venlig hilsen
Mathias

Fra København SV
Tilmeldt 17. Apr 13
Indlæg ialt: 24
Fra  www.thirdwave.dk Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart kan jeg ikke se en mulighed for at gøre dette. 
I Billy's, oversætter den alt der, også konti? 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Når jeg er logget ind hos billy kan jeg vælge i sprog indstillinger så det bliver engelsk :D 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er korrekt at Dinero ikke findes på engelsk - det er meget få af vores brugere der efterspørger det, så det ville være en dårlig business case for os, at oversætte hele programmet, og skulle oversætte hver gang vi laver noget nyt.

Når det så er sagt, så har vi rigtigt mange brugere som er fint tilfredse med at bruge Google Translate sammen med Dinero - på den måde, hvor Google Translate oversætter hele siden, mens du browser den. Du behøver altså ikke copy/paste teksten over Google Translate.

Hvis det er meget vigtigt at teksten er oversat professionelt, er Billy nok et bedre valg. :-)

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)