Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revolut, løsning istedet for mobilepay el. andet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 20
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en revolut erhvervskonto, og ja mobilepay, izettle osv er jo ikke muligt eftersom de kræver reg og konto nr, og ikke kan ta mod iban.

Findes der andre med revolut konto som har fundet en løsning istedet for.

Det jeg har brug for at en form for instant payment løsning, her kunne izettle ha hjulpet mig men de understøter heller ikke iban.

Skal bare vide at pengene er gået igennem til mig når jeg er på farten og har kunder fysisk, pengene behøves ikke at gå ind med det samme.

Jeg driver shopify, her fungerer det jo fint nok med revolut, men er der nogen der har en løsning evt app til shopify hvor de kan betale mens jeg er ved dem uden et større bøvl, altså det skal være nemt, ligesom mobilepay og izettle nu er, hurtig checkout..

Løsningen pt er at jeg beder alle om at gå ind på min webshop og betale sådan, det er bare bøvlet i en hurtig handel situation, her skal indtastes adresse tlf nr osv osv.

Findes der virkelig ikke en nemmere løsning hvor iban nummeret kan bruges??

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 15:59
Hvor mange stjerner giver du? :

https://paylike.dk/features/virtual-pos

Jeg bruger selv Paylike, der har en point-of-sale løsning du kan se her. Paylike opererer i hele Europa, så de bør kunne håndtere IBAN.

Jeg går ud fra at der eksisterer andre betalingsgateways med lignende løsninger, men jeg har ikke undersøgt det nærmere.

Tilmeldt 8. Dec 20
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Izettle er vidst os over det hele, så det undrer mig at deres løsning ikke kan hjælpe.

Paylike er fin, men det er ikke hurtig nok, her skal du finde kortet frem, nemid osv.
Men ja alternativt er det nok sådan noget.

Tilmeldt 8. Dec 20
Indlæg ialt: 32
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lidt et håb på at måske nogle brugere af izettle melder sig på banen og siger at det kan lade sig gøre med udenlandsk konto.

Konktede selv izettle omkring iban, men de vil ha maks 5 cifre i reg, og 10 i konto.
Ved ikke om et iban nummer kan omdannes til dette.

Fra Varde
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor ikke bruge løsningen fra REvolut? Du kan tilbyde kortbetalinger til kunder der.

Transport costs audit for all Amino members free of charge. 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 17:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Casper,

Der er mange løsninger som kan hjælpe dig med det. Du er velkommen til at kontakte mig for mere information og vi kan se hvad vi kan hjælpe dig med.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)