Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan og hvor skal jeg få produceret mine smykkeskåle mest optimalt?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er igang med at starte min passion op 

Jeg sælger unika interiør som er skabt af loppefund. Jeg har lige nu fået tegnet 3 forskellige design til en smykkeskål som skal skæres ud på en cnc fræser. Men hvert design tager omkring 1,5 timer og jeg kan se det kan være lidt langsommeligt at få skabt en del. 

Jeg vil derfor høre hvor og hvordan i ville få dem fremstillet? Billigt og hurtigt

smykkeskålene skal efterfølgende males, dekoreres og have et lag epoxy. 
Jeg har indgået 2 samarbejde med et smykkevirksomed og en interiør forhandler der vil sælge mine skåle på deres webshop 

Jeg ser frem til inspiration 😀

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 09:28
Hvor mange stjerner giver du? :

deakarnøe:
Jeg vil derfor høre hvor og hvordan i ville få dem fremstillet?

Umuligt at svare på når vi intet kender til materialet eller hvordan designet ser ud. Hvad er det ved den nuværende proces der tager langt tid? 

Alt afhængig af hvordan skålen der ud, vil der formodentlig kunne hurtige ved bruge andre fremstillingstekniker.  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan lige nu laves på en cnc fræser men det tager for lang tid. Havde enten forstillet mig at få den støbt i plast eller træ. Eller andet? Evt. Outsource

Ved den nuværende process er det tiden det tager at skære træet ud på cnc maskinen det tager lang tid 

hvilke andre fremstillingsteknikker tænker du ☺️?

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Det altså svært at hjælp dig, når det er uklart hvad materiale der er tale om du nævner både træ og plast? forstår ikke helt hvad du mener med at støbe træ?

At det skulle tage special lang tid at CNC fræse i træ, lyder noget mærkeligt men igen ved vi jo ikke om det er på en profession maskine der er brugt,  Alternativt kunne måske være at få skålen drejet i træ.

Hvis der er tale om en skål i metal, er der flere muligheder metaltrykning, dybtræk, standsning, støbning.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)