Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan man sælge friske krydderier?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 16:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Vores opskrift site faldt folk ikke i stimer over, så nu ville vi gerne høre om der på nogen måde ville være noget feedback på hvis man solgte frisk kværnede krydderier?

Med Venlig Hilsen

Andreas

Tilmeldt 4. Feb 20
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan næsten sælge alt ;) - hvis du tænker lovgivningsmæssigt, så er der flere forhold der skal tages højde for. Krydderier er en "fødevare", hvilket giver en del ekstra lovgivning man skal være opmærksom på. 

Fra Stockholm
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 651
Skrevet kl. 18:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sælge det, men er nok godt at tjekke op på det før at du starter for at være helt sikker i forhold til om der er restriktioner. Syntes selv at det lyder som en fin idé.

Online Entreprenør indenfor betalningsløsninger, marketing og mere - www.purepaypayments.com

Tilmeldt 7. Jun 12
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 05:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg håber at det kunne være en god ide, men det er bare om folk gider at købe krydderier online?

Håbet var at kværne dem på dagen som de blev sendt.

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 20
Indlæg ialt: 31
Fra  Transformio Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker at der er mange der allerede køber deres krydderier online - mig selv inklusive.

Ville jeg købe friskkværnede krydderier online?
Næppe - mest fordi vi selv stæøer/kværner den mængde krydderier vi skal bruge herhjemme. Vil andre købe det? Måske, det afhænger af prisen, hvis det ikke er dyrere end et formalet/kværnet produkt, så kunne det sikkert sagtens være konkurrencedygtigt. Men jeg har svært ved at se, at friskkværnet i sig selv skulle være et konkurrenceparameter, al den stund at den målgruppe der interesser sig for det, selv kværner.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)