Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produktion af eget tøjmærke - til allerede velfungerende nystartet webshop

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 17
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej...

Jeg har været så heldig at min forholdsvis nye webshop (1 1/2 år) er blevet et hit og søger nu hjælp til, at kunne vokse endnu mere i form af eget tøjmærke og produktion af dette.

Jeg handler idag med leverandører i Paris og har det på det sidste forsøgt igennem mine leverandører at designe og få lavet mine egne kjoler og eftersom jeg allerede nu kan se, at det er disse designs der har solgt mest de sidste par måneder har jeg fået endnu mere blod på tanden.

Dog må jeg tilstå at kommunikationen og produktfremstillingen har været enormt besværlig og det har taget vanvittig mange forsøg og sendinger frem / tilbage at nå til det endelige resultat og selv herefter forekommer der alt for mange fejl i produkter  og kommunikationen er yderst mangelfuld.

Så derfor søger jeg nu en/nogen som jeg kan outsource denne del til, samt sparre med ifht. mønstre, matrialer mm. 

På forhånd tusind tak for hjælpen

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 15:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Rosclothing:
Dog må jeg tilstå at kommunikationen og produktfremstillingen har været enormt besværlig og det har taget vanvittig mange forsøg og sendinger frem / tilbage at nå til det endelige resultat og selv herefter forekommer der alt for mange fejl i produkter  og kommunikationen er yderst mangelfuld.

Lige netop derfor bør du søge prof hjælp i Danmark, hos nogen der har erfaring med tekstilfremstilling og materialevalg. I en tidligere debat ( se linket) har jeg henvist til to konstruktøren som formodentlig vil kunne hjælpe dig videre. 

https://www.amino.dk/forums/t/308664.aspx

Held og lykke

Ravn

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)