Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan driver jeg mit ApS indtil jeg har fået en erhvervskonto?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Nov 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Pengene står på advokatens klientkonto og bankerne taler om behandlingstid på 6 uger for at blive kunde.

I praksis betyder det, jeg ikke kan komme igang med virksomheden

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Med mindre advokaten vil lade betalinger indgå på klientkontoen, så betyder det, at du ikke kan modtage betalinger. Betale andre kan du privat som udlæg men ikke modtage noget privat

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Varde
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 14:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre er det tilfældet. Der er heller ingen garanti for, at banken accepterer dig som kunde.Har haft det samme problem.

Banken accepterede kun os, fordi alle konti var klar til at flytte ind i banken og 5000 kr pr. Virksomhedskonto. har betalt.

Transport costs audit for all Amino members free of charge. 

Tilmeldt 27. May 18
Indlæg ialt: 554
Fra  Multi-Regnskab ApS Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var fornylig igennem med erhvervskonti hos Danske Bank til et par nye selskaber og det tog ca 2 uger.

Det er ikke super-praktisk, men prøv evt. revolut - om ikke andet som en midlertidig løsning og derefter måske som supplement til en dansk bankkonto.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Bering Jensen / www.multiregnskab.dk:

Jeg var fornylig igennem med erhvervskonti hos Danske Bank til et par nye selskaber og det tog ca 2 uger.

Det er ikke super-praktisk, men prøv evt. revolut - om ikke andet som en midlertidig løsning og derefter måske som supplement til en dansk bankkonto.

jeg synes også 6 ugers behandlingstid lyder absurd nærmest. Vil dog sige, at revolut jo også kan tage lidt tid - i alle fald hvis den skal være nemKonto da man skal via fysisk blanket indsendelse, men omvendt, så længe den er registreret som CVR alene konto - så kan den jo hjælpe i en periode. Men 6 uger altså - det er ikke voldsomt imponerende - jeg er sikker på, hvis jeg skulle have en ny konto til nyt ApS ud over det nuværende, så ville jeg have den inden for under en uge, fra jeg afleverede alle ønskede dokumenter

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Varde
Tilmeldt 5. Jan 21
Indlæg ialt: 80
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Min erfaring fra oktober 2020: Sydbank, hvor jeg har 3 virksomhedskonti og vores private konti, siger at nye konti kun kan åbnes om 5 til 6 uger. Så ledte jeg efter alternativer. Den længste frist på NyKredit var op til 2 måneder, men ikke tidligere end 4 uger. Sparkasse var den hurtigste på 1 uge. Mange banker annullerede enten med det samme eller svarede ikke.

Transport costs audit for all Amino members free of charge. 

Tilmeldt 28. Dec 18
Indlæg ialt: 155
Skrevet kl. 10:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:

Med mindre advokaten vil lade betalinger indgå på klientkontoen, så betyder det, at du ikke kan modtage betalinger. Betale andre kan du privat som udlæg men ikke modtage noget privat

vh John Hannover

Hvis han laver private udlæg, så opnår han jo et tilgodehavende hos selskabet, og kan derefter modtage betaling privat, så længe beløbet ikke overstiger det han har til gode på mellemregningen. Hvis der er nogen startomkostninger som trådstarter har råd til at lægge ud for, så kunne han måske komme lidt i gang på den måde.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:13
Hvor mange stjerner giver du? :

AdamAftenbakke:

Cookie - John Hannover:

Med mindre advokaten vil lade betalinger indgå på klientkontoen, så betyder det, at du ikke kan modtage betalinger. Betale andre kan du privat som udlæg men ikke modtage noget privat

vh John Hannover

Hvis han laver private udlæg, så opnår han jo et tilgodehavende hos selskabet, og kan derefter modtage betaling privat, så længe beløbet ikke overstiger det han har til gode på mellemregningen. Hvis der er nogen startomkostninger som trådstarter har råd til at lægge ud for, så kunne han måske komme lidt i gang på den måde.

Ja det kan han jo - måske lidt farligt for sker der bare en gang en fejl hvor der er indgået 1 krone for meget- så har vi ulovligt aktionærlån så jeg ville nok ikke gøre det - også en fare, at kunder så har noteret den private konto og kommer til at bruge den fremadrettet ved fejl

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)