Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pressbox.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg faldt lige over pressbox.dk... et sted hvor man kan publicere sine pressemeddelelser gratis!

Er der nogle af jer der kender til denne side? er det noget værd, bliver man set? Er der evt. nogle af jer der har brugt dem før og fået noget positivt ud af det?

Tobias
Fra Svendborg
Tilmeldt 2. Nov 05
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 20:05

Var lige lidt hurtig... Søgte lige her på siden og fandt en masse om pressbox, alt hvad jeg havde brug for at vide... tak for det dejlige søgemodul ;)

LUKKER!!!
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:10
Jeg har fundet lidt til dig via søgefunktionen, men der kommer nok mange flere indput :)
- Udfra de kommentarer, virker det dog ikke til at funktionen er gratis

"Pressbox virker OK. Du rammer nogle medier, der bringer næsten alt hvad de kan få fat i. Men du får ikke noget ud af de mere seriøse medier. Her skal du finde ud hvilke medier og journalister, der dækker området og ringe til dem. Husk på, at de er interessereret i en rigtig historie, der er relevant for målgruppen. Ikke bare et sales pitch om at bruge målgruppen. Find en "krog", der gør din historie interessant. "
Stefan Lindegaard

"Vores problem har faktisk løst sig selv - vi udsendte en pressemeddelelse via http://www.pressbox.dk/ og har virkelig fået mange henvendelser

Det kostede 450 kr, så vil jeg klart anbefale andre i samme situation som os at prøve denne løsning ! Håber, I kan bruge tippet til noget"

"Jeg er enig i at personlige relationer til journalister er guld værd for PR-bureauer og deres kunder. Det opnår selvfølgelig ikke med pressbox, presswire, journalistikken eller hvad de nu hedder. Men har man en god historie, en god pressemeddelelse, et godt fortællende pressebillede, nogle gode data'er/statistikker, så kan der godt være god økonomi i at bruge en "pressespammer"."

Edith: Før var det umuligt at finde noget, det er sgu lækkert med den nye søgefunktion.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22
Hmm, nu er jeg jo også en art konkurrent til Pressbox, selvom vi ikke laver noget af det samme - de masseudsender, vi udsender målrettet, følger op og effektmåler på historien. Det er vel den gamle historie med, at kvalitet følges med pris? Jeg synes, at Pressbox er et fint værktøj, hvis man ønsker at investere under 500 kr. i PR. Men vil man have effekt via PR, skal man gribe det helt anderledes an. Det gælder jo alting, I giver jer i kast med indenfor marketing, kommunikation og PR. Men dybest set bør PR følge en generel strategi og nogle målsætninger. På samme måder som netkoncepter tænker professionelt i forhold til søgemaskineoptimering, bannerkampagner etc. Sådan skal man også vænnes til at tænke om PR. Og så er PR jo ligeledes ret målbart, men kun hvis man benytter et system, hvor man rent faktisk kan måle effekten...
Side 1 ud af 1 (4 indlæg)