Hjemmeside om CBD olie uden produkter kun med information om CBD olie, artikler fra internationale tidsskrifter og en opfordring til regering og folketing om at give fri tilladelse til køb af CBD olie. Det er en ren interesseside uden økonomi i, men det vil da være fint hvis nogen havde en idé om hvad jeg eventuelt kan gøre for få økonomi i den.epharma.dk
som jeg forstår det, ønsker du at lave en nonprofit webside hvad angår cbd produkter, og cannabis generelt, men hvor det vil være muligt via trafik at du feks. kan sælge annoncering eller sammenligne eller lign. ??
Du er velkommen til at give mig et ring, hvis du ønsker - jeg har en del erfaring med produkter indeholdende cannabinoider m.m.
Jeg tror at spørgsmålet er: Hvordan du kan tjene penge på hjemmesiden?
I første omgang skal du sørge for at din hjemmeside og indholdet på den bliver så relevant som muligt. Det er udgangspunktet for at du overhovedet får besøgende.
Når du har fået dine besøgende ind, kan du tilbyde dem et nyhedsbrev, gode tips og eventuelt linke til nogle webshops som sælger gode CBD produkter. Dem du linker til, kan du eventuelt kontakte og høre om de vil betale for et link - eller måske lave en affiliate aftale.
Når du har gjort alt det, kan du overveje reklamer på hjemmesiden. Men vær forsigtig med reklamer, det er ikke brugervenligt :-)