Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Argentur

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Mar 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

• Hvordan får jeg et argentur på eksempelvis import af et bestemt tøjmærke?

Mange hilsner

Andreas

Tilmeldt 18. Nov 07
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 10:34

Hejsa, du skal først og fremmest undersøge markedet i DK, om mærket allerede er her, er det ikke, kan du søge på mærket på www.google.dk eller .com og finde firmaets hjemmeside, send dem en email for at høre om du kan komme i betragtning som deres kommende salgsagent i Danmark.

Tilmeldt 9. Mar 08
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:42

Jeg havde et lille firma der solgte surfudstyr. Vi gjorde det, at vi undersøgte om der var nogle der forhandlede det i DK. Det gjorde der ikke, så vi skrev til firmaet, hvad vores planer var for deres produkt (i Danmark) og så sagde de ja, og så fik vi ordnet det formelle. Hvis der er nogle, der forhandler dit mærke i danmark. Så ser tingene anderledes ud, så vil de måske lade dig forhandle deres mærke, men du skal nok have en god omsætning med deres produkt, før de lader dig får argenturet.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Mar 08
Skrevet kl. 15:18

Hej 

Tak for hjælpen

god påske

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. Mar 08
Skrevet kl. 15:19

Hej

1000 tak for hjælpen

god påske

Tilmeldt 10. Mar 08
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 18:59

Husk at få lavet en ordentlig kontrakt!

Har erfaring fra min tidligere arbejdsplads, hvor vi havde argenturer på flere forskellige produkter til DK og Sverige/Norge. Et af vores meget succesfulde produktserier (mærker) blev ganske enkelt for succesfuldt - leverandøren blev grisk, og fyrede os og lavede et nationalt salgskontor.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)