Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp: hosting, betalingsløsninger og integrationer ved opstart af webshop (deltids)

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Nov 20
Indlæg ialt: 1
Fra  bojacobsen.dk Skrevet kl. 21:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er ved at starte en webshop op.

Bi-beskeftigelse.
Forventet: Kun online-butik. En årlig omsætning under 100000, årlig antal transaktioner 500 - og dermed vel 1000-1500 konteringer. Ordrestørrelse på 200-800 pr stk. 50 varenumre ialt. Men måske meget mindre i en opstart ;-)

Integration og automatisk regnskabsføring. Dropshipping - integrationsmodul med weecommerce findes allerede ved underleverandøren ved jeg, men også andre er muligt. Mobilpay og visakort som betaling online.


Jeg forestiller mig:
Wordpress + weecommerce (som jeg i begge tilfælde nok selv kan sætte op).
Integrationsløsning med storebuddy, iex til regnskabsprogram.
Regnskabsprogram vil jeg helst e-conomic (da min kone bruger det i hendes selvstændige virksomhed) men jeg er åben for andre...

Gateway og indløser....jeg er på bar bund med hvad jeg skal vælge.

Jeg er dog i tvivl om shopify eller sellfer er bedre løsninger / billigere og om det vil spare mig for mange faste udgifter (hosting, betalingsløsning osv) mens min virksomhed er lille...

Har I forslag til hvordan jeg starter op så jeg bedst har mulighed for at opskallere hvis det bliver aktuelt , men så jeg også holder de faste udgifter ned hvis jeg nu kun får det til at være en er lille butik i mange år.

Mvh
Bo
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Oct 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Indexed Webbureau Skrevet kl. 09:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bo

Hvis du selv kan opsætte indhold og evt. design på siden så kan du sparer en masse på den indledende opsætning. Så kan du herefter købe den komplekse opsætning af dine integrationer eller finpudsning af designet. Skriv til mig på peter@indexed.dk så får du min forslag til opsætning samt en pris på hvad vi tager for dette. Det er et setup som 90% af vores kunder kører på.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)