Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke afhentet/afvist pakke - hvor meget må vi trække kunden for?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Mar 13
Indlæg ialt: 84
Skrevet kl. 16:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi døjer i øjeblikket med et antal pakker som bestilles til f.eks. pakkeshop eller privatadresse hvor modtager ikke er hjemme og så sende videre til pakkeshop, hvor pakkerne ikke bliver afhentet. Det har hidtil ikke været et problem, men vi er lidt træt af at sætte porto til begge veje for 20-30 pakker om måneden, og så returnere hele købebeløbet til kunden. Dansk Erhvervs hjemmeside fortæller mig at vi kan "fratrække beløbet for returfragt" hvis kunden fortryder efter vi har modtaget pakken retur. Jeg har i den seneste tid googlet en del om emnet, men jeg kan simpelthen ikke finde ud af om det er et beløb vi sætter, eller om det er det faktiske beløb vi betaler for at GLS henter pakken og returnere den. Er der nogen der har noget hands-on eller mere konkret om emnet?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er naturligvis det helt konkret i kan vise I betaler for returfragten - hverken mere eller mindre, og det bør også klart fremgå af jeres hjemmesides betingelser, at ved retur skal kunden selv betale returfragt
Mange vælger af service at tage den omkostning - men fremgår det, at kunden hænger på den, så er det den helt konkrete returfragt som I skal af med

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46436
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er naturligvis det helt konkret i kan vise I betaler for returfragten - hverken mere eller mindre, og det bør også klart fremgå af jeres hjemmesides betingelser, at ved retur skal kunden selv betale returfragt
Mange vælger af service at tage den omkostning - men fremgår det, at kunden hænger på den, så er det den helt konkrete returfragt som I skal af med

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)