Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges indenfor Markedsføring og PR

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino,

Jeg har udviklet et produkt som er en blanding mellem et design objekt og kontor redskab. Produktet er en stilren "svævende kuglepen" som jeg tror kan få stor succes hvis det bliver lanceret på en crowdfunding website.
Det er så hertil jeg søger en partner som kan komme ind og tage ansvar for udarbejdelse af markedsføringsmateriale til den kommende kampagne. Jeg har selv en hel masse ideer til hvordan det skal laves, men mangler kompetencerne til at få det gjort.

Mit produkt minder lidt om nedenstående produkter som allerede har været lanceret på kickstarter, men det er et helt andet design jeg har.

kickstarter.com/projects/shanpo/hoverpen-the-executive-pen-that-defies-gravity?ref=discovery&term=hoverpen

kickstarter.com/projects/shanpo/hoverpen-20-interstellar-edition?ref=discovery&term=hoverpen

Så hvis du sidder derude og synes det lyder interessant og har de kompetencer jeg leder efter så skriv endelig til mig så vi kan finde ud af om der er et match.

Enten kan du svare på dette indlæg, eller smid mig en mail på: m.b.sharif hotmail.com hvor du skriver lidt om dig selv og dine kompetencer, og så kan jeg fremvise produktet.

Mvh
Mohammed Sharif
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)