Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi søger rådgivning til at starte vores drøm

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Dec 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person
Kære alle,
Jeg har længe fulgt med herinde, og fået så meget spændene viden. Nu har min partner og jeg valgt at gøre noget ved vores drøm, om at starte selvstændigt. Dog bliver vi konstant mødt af kommentere som “hvis man ikke kender til branchen, kan det ikke lade sig gøre” og “hvordan vil i skaffe en leverandør når i intet erfaring har”...

Det er fuldstændig rigtigt vi er helt nye og kender intet til de udfordringer vi står overfor. Men vi er parate til at lære og ikke mindst lære af vores fejl.
Men vi søger en til at få noget rådgivning, om hvordan vi skal starte ud. Efter at have læst flere tråde her på Amino, har jeg fået forståelsen af hvor vigtigt det er at være bevist om sine mål for virksomheden helt fra start af. Derudover står vi i samme problem som så mange andre, med at finde en leverandør til vores ide. Vi søger en tekstil producent til kvinder, heriblandt vil produktion af badetøj være relevant. Vi to kvinder der har stor erfaring med markedsføring og målgruppen. Vi er ikke blege for at indrømme vi er helt nye på mange punkter, men vi holder meget af at lære og blive udfordret. Og hey, man skal jo starte et sted!
Er der mon nogen derude som kan hjælpe os? Så ville vi blive ovenud lykkelige.
De bedste hilsner
Herfra 😁
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah,

Super fedt at i er kommet til det punkt hvor i gerne vil gå selvstændigt med jeres drøm! Og ja man møder en masse modgang og især når man vil prøve kræfter af i tekstil branchen :) Men så længe man har gejsten og gå på modet så skal det nok gå.

Men det som i søger hjælp til er noget jeg kan hjælpe med! både lige fra opstart af virksomhed men også til at finde producenter som kan hjælpe jer videre med jeres drøm :D 

Smid mig gerne en PB så lad os tage den derfra.

Med venlig hilsen

Mathias

Tilmeldt 11. Dec 20
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 11:10
Hvor mange stjerner giver du? :
Hvad er det for branche?
Tilmeldt 15. Dec 20
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:16
Hvor mange stjerner giver du? :
Tekstil
Fra Randers
Tilmeldt 5. May 15
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Sarah! 

Dette skal du ikke lade dig kue af, alle starter jo et sted, og der er helt sikkert mange af de største tøjkæder (H&M og Zara osv.) der selv har stået overfor disse udfordringer. Jeg står også klar til at hjælpe med at lave en professionel og minimalistisk webshop til jeres brand, til en iværksættervenlig pris hvor alle kan være med. Hvis det lyder interessant er du mere end velkommen til, at udfylde konktaktformularen på min hjemmeside, eller sende mig en e-mail, så vil jeg gerne komme med et uforpligtende tilbud og hjælpe jer med at få succes med jeres drøm. 

De bedste hilsner 
Emil Jespersen 
Jespersen Media 

Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Sarah.

Hvor er det bare dejligt at læse om jeres gåpåmod og viljestyrke Big Smile Det er virkelig vigtigt for jeres fremtidige succes, så hold endelig fast i det.

Nu ved jeg ikke, om I har fået den hjælp, I søger, men ellers skal I være meget velkommen til at kontakte mig. Jeg er selvstændig virksomhedskonsulent, og lever blandt andet af, at hjælpe nye iværksættere i gang.

Kontakt mig på kh@khfinans.dk eller tlf. 71 99 22 64.

Fortsat god dag.

Mvh.

Kasper

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)