Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger juridisk bistand ifbm. merchandise projekt

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Helsingør
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 198
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har fundet på en - synes jeg selv - god idé, omkring at skabe nogle merchandise produkter. Produkterne knytter sig til et computerspil.

Jeg har behov for at afklare de juridiske komplikationer i dette, samt til, hvordan jeg skal forholde mig til det bagvedliggende firmas "terms of use".
Dernæst er jeg i tvivl omkring hvordan jeg bedst muligt tilnærmer mig firmaet for at opnå en form for tilladelse til projektet.

Jeg har søgt lidt rundt på nettet, men syntes det er svært at finde en juridisk kompetence der har forstand på den her slags.

Er der nogle af jer der har en anbefaling?

Jeg er selvfølgelig interesseret i at holde mine udgifter på et minimum, og er derfor lidt loren ved at skulle hyre juridisk hjælp da det ofte har det med hurtigt at blive en bekostelig affære.

Mvh. Lars

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

ja det er dyrt - og alle spil har alle rettigheder til figurer, tekster, lyde mm beskyttet og det er dyrt at udnytte ofte, da det i alle fald kræver temmeligt store garantier for antal og pris

Du kan ringe til de store spil udbydere og via omstillingen finde ud af hvem der står for rettigheder - ofte slået sammen med complicance og så tale med dem, inden du så aftaler at uddybe alt nærmere, for at få deres tilbud og pris - skriftligt

Der er masser af gode rettighedsadvokater  men de store koster let MANGE penge https://advo.dk/da/personer/michael-christiani-havemann/ - Mindre kan nok også gøre det

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)