Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Godt fakturasystem

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Dec 20
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej
Nogen som kan anbefale et godt fakturasystem? Dem jeg tidligere har brugt, har ikke været specielt gode. De skal være gode til at aflæse en faktura automatisk så man ikke skal taste standard oplysninger alt for meget. Vi bruger e-conomic. Kan forstå e-conomic har et mini-faktura system, er det godt?
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 11:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

Hvilke andre systemer har du brugt? :) 

Fordi det er tit og ofte det er Dinero, Billy og E-conomic som folk bruger til at sende faktura fra og alle systemer er gode det er bare op til en selv hvilket der passer til ens eget behov :)

Tilmeldt 4. Dec 20
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er til at registrere, godkende og betale fakturaer, ikke sende dem :-)
Nogen som kender Roger.ai ?
Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 12:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ahh okay super :) 

Jeg ved at Frederik Sandgrav anbefaler at bruger Roger.ai fordi det er så nemt og godt at bruge..

Fra Vejle Øst
Tilmeldt 11. Dec 20
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 19:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Der er umiddelbart to tilgængelige, der ikke r for dyre: fakturafil og fakturaboks prøv at google dem.

VH
Mikael
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 9. May 10
Indlæg ialt: 893
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejer af Hyldeborg Media | Co-founder af Plantepakken | Head of Marketing hos LegalHero

Tilmeldt 4. Apr 13
Indlæg ialt: 49
Fra  Firmatøj med logo Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis I allerede har E-conomic, så vil jeg anbefale at prøve deres "smart inbox" og se om det dækker jeres behov. Aflæsningen af fakturaer er ikke perfekt (tror jeg dog også de færreste systemer er), men det er blevet forbedret meget og der sker angiveligt løbende optimering af systemet.

I bedste fald slipper I for at skulle benytte et tredjeparts system - og hvis ikke I er tilfredse med E-conomic løsningen vil I bare kunne slå den fra igen.

Jeg mener prisen er ca. DKK 150 om måneden.

Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk

Tilmeldt 4. Dec 20
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger e-conomic's system, men der kan man ikke vælge individuelle godkendelser, og den kan ikke håndtere kreditnotaer, samt aflæsningen er ikke altid rigtig, og der kan stadig være åbenstående fakturaer hos kreditorerne, som ikke kommer med i betalingsforslaget. 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)