Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP TIL FACEBOOK

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, jeg søger hjælp til at få godkendt vores handelskonto inde på Facebook. Jeg har nu kæmpet med det i flere måneder, og kan ikke gennemskue, hvad vores facebook side mangler, for vi kan blive godkendte og dermed vise produkter og oprette annoncer. Jeg har været i kontakt med facebook, og har fået dette svar:

"Hi Freja,

After checking with our specialized team, we have been informed that your account is ineligible to have Shops access due a to violation of our Partner Monetization Standards.

If you believe you are eligible, please follow this link for resolution:

(Link fra facebook)

Note that each seller can only appeal once and is highly advised to fix any issues before appealing or the request will be denied and the seller will no longer be able to appeal for access to Shops again.

Since this support line does not have access to the reasons who lead to the rejection on first place, we are not to assist you any further on this subject."


Jeg kan bare stadig ikke gennemskue det.. Håber der er nogen som kan hjælpe??
Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 16:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Drop Facebook, de skriver jo at der er et eller andet Problem som de ikke vil informere dig om. Fuck Facebook de sutter jo røv på sig selv, og nej Facebook i får stadig ikke mit telefonnummer. 😱

Tilmeldt 17. Dec 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:22
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Freja

Har du stadig problemer med at få oprettet din handelskonto?

mvh
Andreas
Side 1 ud af 1 (3 indlæg)