Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Regnskab / timeregistrering

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:45
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej I kloge mennesker,
Jeg er ved at sætte nye systemer op i et rådgivningsfirma, hvor vi er meget ofte er flere knyttet til vores projekter.
I dette Dinero-land vil jeg allivel høre jer, om det er E-Conomic med projektstyring eller Dinero med feks Timeops, jeg skal vælge?
App'en "på farten" skal være super nem og brugervenlig.
Har I erfaringer, I vil dele?
BH Anne-Lise
Fra Frederiksværk
Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anne-Lise, 

Jeg bruger e-conomic's projektstyringsmodul. Det er jeg rigtig glad for. 

Når det først er sat korrekt op, så lægger det selv igangværende arbejde i dit regnskab. Det betyder at du ikke skal beregne hver måned hvor meget du har i igangværende arbejder. Det klarer e-conomic selv. Når dine timer så faktureres, så fjernes det som igangværende arbejder. 

Det kan klart anbefales. Det har sparet mig mange timer. Men jeg foreslår at du får nogle til at opsætte det for det, ifm. regnskabskonti - for det er lidt langhåret. Når det først er gjort bliver din revisor glad for dig. Det er min :-) 

De bedste hilsner

Christian Gravgaard,

[Signaturlink udenfor signatur, fjernet af moderator]

Christian Gravgaard,
BizPerformer

BizPerformer er din digitale ledsager til at fremme trivsel på arbejdspladsen. Vores platform tilbyder en omfattende oversigt over dine medarbejderes trivsel, præsenteret i letforståelige grafer, genereret fra vores regelmæssige pulsmåling MinTrivsel.

Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:41
Hvor mange stjerner giver du? :

1000 tak!
Jeg kender godt E-Conomic og har sat det op tildligere, men kender ikke projektstyring-modul. Det er super fedt at få en tilbagemelding fra dig, at det bare virker og du er glad for det! Også ret smart at kunne tilføje andre omkostninger til de enkelte projekter, så man har et komplet overblik. Jeg melder mig til en online gennemgang Yes.
Tak! 

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 12
Indlæg ialt: 123
Fra  DataWise Skrevet kl. 14:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Jeg har brugt projektstyringsmodulet i e-conomic de sidste 5 år. Jeg sælger kun timer, og det modul var grunden til jeg valgte e-conomic frem for dinero i sin tid. Det fungerer fint. Jeg har selv sat det op. Jeg har ca. 20 kunder, og kommer der nye til, er det nemt at tilføje. 

Jeg ved ikke hvordan dineros version fungerer. 

Fra Frederiksværk
Tilmeldt 7. Dec 20
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 14:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Velbekomme, 

Jeg vil dog stadig anbefale at man får sat konto opsætningen korrekt op, da igangværende arbejder ellers ikke bliver registreret korrekt.

God fornøjelse med det. 

De bedste hilsner

Christian Gravgaard

Christian Gravgaard,
BizPerformer

BizPerformer er din digitale ledsager til at fremme trivsel på arbejdspladsen. Vores platform tilbyder en omfattende oversigt over dine medarbejderes trivsel, præsenteret i letforståelige grafer, genereret fra vores regelmæssige pulsmåling MinTrivsel.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)