Jeg kan evt. sætte dig i kontakt med en studerende fra AAU der har gået med samme ideer :) Prøv at lave et regnestykke udfra følgende tal og overvejelser: Hvis der er nogen, der kender tallet til 2'eren ville det være kanon godt (de 7.5k har jeg fået oplyst for noget tid siden, men er ikke sikker på om de er korrekte). Hvis bilen kun kører 1 time om dagen, som jeg ville i snit, drejer det sig om 7.500/24*1 = 312,5 kroner i måneden i reklameindtægter. Der går vildt længe, før indpakningen kan betale sig. Samtidig viser det hvis også at mindre reklamer som streamers, slet ikke kan betale sig... hvis en folieindpakning er <1.000 kroner værd i måneden, må værdien af en streamer være væsentlig under det af en BigMac. |
Hey Joel,
Jeg synes at det er fedt at du skyder løs med ideer - for mig, er det hele grundstenen i Amino; "Kom ud med nogle tosset ideer og få andre til at sparre på dem".
Personligt har jeg gennem lange tider været vild efter at få bil igen og jeg har aktivt fulgt med på leasing markedet til private - herunder sidste tiltag fra Fleggaard Leasing med 1 kr. i engangsydelse for at starte leasingaftalen.
Jeg må nok give andre skeptikere lidt ret i, at det bliver nok svært at få udgifterne dækket af sponsering. Hele sponsor konceptet synes jeg personligt, har taget en smule overhånd de seneste år, så det begynder at blive lidt udvandet.
Men jeg synes klart, at du skal gå videre med det - få nogle tal sat op, få hørt om gode aftaler med nogle bilsælgere....tja måske kunne man bruge brugte biler til ideen? Endnu bedre kunne man måske bruge transportmidler, som var mere skånsomme for miljøet. Det ville muligvis give grobund for større appeal for at skaffe sponsorer på banen..
Det var lidt mit (som ofte forvirrende) besyv ;-)