Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af webshop - leverandør

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Nov 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Hejsa:)

Jeg har længe gået med drømmen om opstart af egen webshop. Jeg ønsker at forhandle tøj og måske accessories. Det først nu her jeg er begyndt at søge rundt på de forskellige ting, men jeg kan fornemme man skal have styr på sine leverandør osv. Derfor ville jeg høre om nogen kunne hjælpe mig med, at finde ud af hvordan jeg finder leverandør af tøj osv, til min evt. webshop. Jeg vil gerne se hvad de forskellige firmaer har, at tilbyde osv så jeg kan blive klogere på det hele:) håber i kan hjælpe.
Fra København
Tilmeldt 31. Jul 15
Indlæg ialt: 805
Fra  PashminaWear Skrevet kl. 08:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brugt LinkedIn til at finde leverandører. Vi sælger også tøj og accessories. Og så kan det klart anbefales at tage ud og besøge dem. Men hvis du skal sælge tøj på nettet bliver leverandører næppe din største udfordring. 

Luksus accessories i cashmere, silke og yak. Cashmere tørklæder, sjaler og poncho.

Fra Horsens
Tilmeldt 12. Aug 18
Indlæg ialt: 471
Fra  Twoday IT Minds Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej LinebRas,

Så du ønsker at videre sælge et allerede eksisterende brand på din egen webshop? hvad er det for en slags tøj du vil sælge osv.?  

Fra Et eller andet sted i Danmark
Tilmeldt 15. Mar 19
Indlæg ialt: 925
Fra  Computernørden What The Hack ApS | Computernørden ApS Skrevet kl. 13:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej LinebRas

Jeg vil anbefale, at du først bliver skarpere på dine tanker, inden du overhovedet kaster dig ud i noget: du tænker i detaljer, før du har lavet skitsen færdig.
Du siger "jeg drømmer om at starte en webshop" og "sælge tøj og MÅSKE accessories". Find først ud af, hvad du vil sælge. Eller faktisk: find først af, HVORFOR du overhovedet vil sælge noget. Derefter HVORDAN (og jeg tænker ikke webshop/fysisk butik, men "ved at være billigere end alle andre" eller "ved at yde en service andre ikke  tilbyder"), og derefter HVAD. Når du har dét på plads, er det en god idé at begynde at tænke detaljer, som hvordan kunderne skal finde dig, hvem du samarbejder med, hvordan du vil håndtere transport: the 7 P's: product, price, place, promotion, personnel, presentation, physical distribution.

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Albert van Harten:

Hej LinebRas

Jeg vil anbefale, at du først bliver skarpere på dine tanker, inden du overhovedet kaster dig ud i noget: du tænker i detaljer, før du har lavet skitsen færdig.
Du siger "jeg drømmer om at starte en webshop" og "sælge tøj og MÅSKE accessories". Find først ud af, hvad du vil sælge. Eller faktisk: find først af, HVORFOR du overhovedet vil sælge noget. Derefter HVORDAN (og jeg tænker ikke webshop/fysisk butik, men "ved at være billigere end alle andre" eller "ved at yde en service andre ikke  tilbyder"), og derefter HVAD. Når du har dét på plads, er det en god idé at begynde at tænke detaljer, som hvordan kunderne skal finde dig, hvem du samarbejder med, hvordan du vil håndtere transport: the 7 P's: product, price, place, promotion, personnel, presentation, physical distribution.

Fuldstændig enig Smile
Fra Gråsten
Tilmeldt 29. Apr 20
Indlæg ialt: 11
Fra  Provide Business Syd Skrevet kl. 07:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er fuldstændig enig med Albert🙏

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)