Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop-løsning vælger jeg?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Strib
Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 15:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle Amino'er.

Jeg er nået dertil i mit fotograf-firma, at jeg udvider med en webshop. Problemet er, at jeg ikke har en klap forstand på opbygningen af en webshop, så jeg overvejer at købe/lease/leje eller hvad man ellers kan, sådan en webshop-løsning.

MEN: Hvad skal jeg vælge at gå efter?  Her er de præmisser jeg har til shoppen:

1. Den skal kunne integreres i min nuværende website.
2. Skal ikke koste spidsen af en jetjager at vedligeholde.
3. Skal være nem at vedligeholde
4. Skal have den funktion, at kunden selv kan "designe" sin vare (i det her tilfælde designer fotoalbums) online. Dvs. kunden skal kunne trykke på lige netop den farve han/hun ønsker albummet skal have, og så kunne se albummet få den farve, og dernæst skulle kunne trykke på det "pynt" han/hun vil have på, og også her se sit færdige album.
5. Skal kunne betale med dankort
6. Skal have en del for private kunder og en login-del for engros-kunder.

Hvad siger I til det?

Det skal måske lige nævnes at min website er bygget op i JOOMLA.

Ser frem til at få en masse gode og brugbare løsningsforslag.

Hav en god søndag.

Hej hej fra Kira www.kiraleth.dk

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 16:00

Hej Kira,

Jeg arbejder stort set kun med Joomla Websites og Webshops og kan sagtens lave en integration af webshop i dit eksisterende site.

Derudover er der ingen tvivl om at du også kunne bruge en gang joomla seo optimering - for det har dit site overhovedet ikke i dag.

Send mig en mail på email@redweb.dk så kan vi tage detaljerne over mail.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:15

Hej Kira

Jeg vil anbefale at du læser e-bogen "Webshop hvordan" http://webshop-hvordan.dk/, som er en bog der fortæller alt fra start til succes Smile
Den er overhovedet ikke teknisk men er nem og let at forstå.

Derefter vil jeg anbefale at du læser e-bogen E-pusher http://e-pusher.dk/ den vil på engang give dig 10 års erfaring.

Når du har læst disse 2 bøger vil du have en fantatisk viden omkring alle de ting du skal bruge for at få succes og ikke mindst hjælp til vælg at system, design, SEO, Indhold, mersalg osv.

Når du har læst disse er du klædt ganske godt på og er vil være en mindre chance for at du vælger de forkerte løsninger.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)