Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvilken webshop skal erstatte den nuværende løsning?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal hjælpe med at udvælge et nyt webshopsystem, som skal erstatte den nuværende hjemmeside med tilhørende webshop. Udgangspunktet er det skal være nemt at oprette nye varer og at det ikke koster en bondegård (store femcifrede beløb).

Den nuværende “hjemmeside” er håndlavet for +20 år siden og webshoppen er bygget i OsCommerce fra 2008. Fremover skal den kombinerede løsning ligge på en .com-adresse, da den udelukkende henvender sig til udenlandske kunder. Den juice der er optjent i årenes løb skal naturligvis overføres til den nye løsning, lige som alle de webesteder til linker til den nuværende løsning skal have besked om adresseændringen.

Som det kan ses på https://www.danacord.dk/index2.html, så er der forskellige lister over komponister og kunstnere, samt firmaets samlede katalog med p.t. 416 varer. Herfra skal der naturligvis være links der fører til den relevante vare.

Bemærk at en vareside indeholder fire kolonner, hvorfor siderne p.t. er bygget op i HTML-tabeller. At oprette en ny vare skal i princippet indeholde de samme kolonner, men må meget gerne være WYSIWYG.

Hvilket system laver op til disse (ret simple?) krav?

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du en god idé, men mangler du et lille skub? Så kan du med fordel blive en del af vores netværk. Her får du sparring på hvordan du kommer videre med dine idéer.

Fra Horsens
Tilmeldt 28. May 14
Indlæg ialt: 242
Fra  VKMmedia Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

VKM:

Prøv eventuelt at kigge på wordpress 

Jow, fint nok med selvstudium, men jeg havde måske nok håbet på noget lidt mere konkret. Kan Wordpress leve op til de krav jeg stillede? Og er Wordpress ikke "bare" en hjemmeside? Er det også en webshop?
Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjollerik:
Og er Wordpress ikke "bare" en hjemmeside? Er det også en webshop?

Selve wordpress er ikke en webshop. Det er et CMS - webshop delen kommer med et plugin.

Tilmeldt 29. Oct 20
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej, hvis I har mange produkter, så kan Shopify anbefales. Det er meget nemt at navigere i.
Derudover er wordpress, som de andre nævner, også en god mulighed.
Tilmeldt 15. Jul 19
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Det har vi ikke (i denne webshop); Ca. 400, men hvad er mange?

Fra Rødding
Tilmeldt 6. Aug 09
Indlæg ialt: 429
Fra  Pilanto Skrevet kl. 19:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at se om du passer ind i https://www.shoporama.dk/ - Jeg har ingen aktier i det men ved at det er lavet af dygtige folk med ehandelserfaring. Så får du en løsning der ikke modarbejder din indsats for at blive synlig Smile

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)