Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping leverandør i EU?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Nov 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej.

Jeg er ved og starte en dansk som er baseret på Jeg har fundet et produkt jeg gerne vil sælge, jeg har styr på hjemmesidens design, og alt er bare om det skal være. Det eneste er dog bare jeg ingen leverandør har.´

Jeg har læst mig frem til at hav en leverandør i er bedst, da det giver mindre problemer. Jeg ville bare høre om i evt. Kender nogen firmaer som har varehus i EU.

Det skal lige siges, jeg selv har søgt en hel del, og jeg har fundet mange sider dog ikke med varehus i EU.
Fra Skanderborg
Tilmeldt 30. Oct 20
Indlæg ialt: 13
Fra  Vendino ApS Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej ReeceMichael

Super fedt at høre, at du er nået så langt i processen!

Der er en del leverandører man kan henvende sig til og mange måder at søge på alt efter hvilket produkt du leder efter. Problematikken som jeg ofte hører, er at majoriteten af leverandører ikke vil lave en aftale med en enkelt nystartet (især ikke når der er tale om dropshipping). Grunden til det, er at der ofte ligger megen administration forbundet med denne type kunder.

Vi arbejder pt. på at have en fuldt funktionel platform klar, som faktisk automatiserer mange af processerne omkring dropshipping og forsøger at lave aftaler med leverandører på vegne af et større antal dropshippers, hvilket i vid udstrækning er lykkes for os, da de godt kan se meningen i at flytte denne forretningsproces over til os. Måske vi kan skaffe det/de produkter du søger?

Ellers må du have held og lykke med produktsøgningen!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)