Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger erfaren webudvikler (partner)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Jan 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Søger en knivskarp webudvikler nørd til at tage en snak omkring et projekt der kunne blive lige så stort som justeat. (selvfølgelig hvis det bliver lanceret rigtigt og lagt utallige timer i det)
Gerne en med forretningsforståelse - dog ikke et krav.
Bare en uformel snak til at starte med, for at lufte idé. Selvfølgelig med mulighed for at kaste sig med ud i det.
NDA er påkrævet.
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Lyder interessant. Er det et lønnet arbejde?

Tilmeldt 10. Jan 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 22:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tanken var lidt at gå ind som partner - hvis man kan se sig selv i projektet :)

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michaelsuse:

Tanken var lidt at gå ind som partner - hvis man kan se sig selv i projektet :)

Ja, det tænkte jeg nok.

Jeg ønsker dig held og lykke, men jeg kan med meget stor sandsynlighed fortælle dig, at du formentlig ikke får nogle seriøse henvendelser og ej heller nogle erfarne webudviklere med på den idé.

Nu er der selvfølgelig ingen der kender den branche du vil starte op i, men det lyder til, at der skal smides seriøst mange timer i sådan et projekt. Projektet kan formentlig ikke tjene penge før det står færdigt og indtil da vil det være din udvikler (partner) der står med "lorten". Hvis projektet efterfølgende glipper og han har smidt tusindvis af timer i det, så vil det være spildt arbejde.

Du skriver heller ikke hvem du er, hvad du selv byder ind med, hvad du forventer af udvikleren, hvor du kommer fra, hvilken branche der er tale om og hvilke programmeringsfærdigheder du søger? Hjemmeside? App til android? App til ios? Et regulært program? 

Lad os antage, at vi finder ud af det sammen. Hvad er din rolle så? Jeg lægger 2.000 timer i programmeringen - hvad laver du i mellemtiden?

Tilmeldt 10. Jan 20
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 08:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var egentligt bare til en snak / sparring / idé udvikling til en start. Tænker ikke det tager mere end 30-60 min. Og så hvis det fanger interesse, har vedkommende lov til at give sit bud på hvad vedkommende kan hjælpe til med og hvad det skal koste i andele.

Men du har helt ret - programeringen er en stor del af det. Men kræver nok lige så meget tid at få ideen solgt ud til rette.

Men tak for held og lykke.

God weekend. ;)

 

 
What do you want to do ?
New mailCopy
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)