Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af ApS

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Hvornår har I ApS eller A/S med efter navnet?  Er det med sammen med navn og logoet i det grafiske, på webside, i signatur, marketing materiale osv. ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak :)

Jeg tænker på hvis nu jeg har navnet med i Logoet, skal ApS så tillige med?  

Domænenavne som er virksomhedsnavne har jo heller ikke ApS med, er det i strid med loven? 

Hvad hvis websiden har navnet som overskrift på web forsiden uden ApS, men under den formelle kontakt info er med ?

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 15:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hver gang du bruger dit firmanavn på en officiel side skal det med - Du kan godt have et logo med kun dele af dit firmanavn. Hvis nogen kan sige de ikke så du var ApS fordi det ikke er med hver gang du bruger firmanavnet, så vil du blive dømt personlig hæftelse som om du var enkeltmands - så altid med - ikke i domænenavn  men på selve sitet man kommer ind på - ikke i logo som kan være et billede eller andet, men fremtrædende sted så ingen kan være i tvivl (med mindre du vil hæfte personligt naturligvis så er det jo lige meget) 

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 5. Jul 16
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak, det er jo heller ikke en del af selve e-mail adressen, men jeg vil altid have det med i signaturen.

CVR nummer, selvom det står beskrevet som værende med i samme båd, bliver jo ikke disponeret i samme omfang.

   

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46441
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:36
Hvor mange stjerner giver du? :

GVs:
CVR nummer, selvom det står beskrevet som værende med i samme båd, bliver jo ikke disponeret i samme omfang
nej for ApS er del af firmanavn for netop at undgå nogen som helst kan sige de troede man var personlig virksomhed det er CVR ikke

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 4. May 16
Indlæg ialt: 669
Fra  Papan Games - Papangames.dk Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Logoet behøver ikke at være med "navn aps" - Det fremgår også på Johns hjemmesides artikel.
Når du sender en ordrebekræftelse, faktura osv. skal der selvfølgelig stå dine info. 

På hjemmesiden, anbefales det at skrive dine kontaktinfo tydeligt (som f.eks. nederst på forsiden) om cvrnr., navn, adresse m.v.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)