Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Står og mangler Smykkestativer + smykker

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Mar 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.
Jeg driver en hjemmeside der sælger smykker fra eget design.
jeg er på jagt efter nogen som importere smykkestativer.
Jeg vil også være interreseret i at købe matriale til fremstilling af smykker.

MVH

Rikke
Perlesmykke.dk

Fra Shanghai
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 167
Skrevet kl. 11:01

Jeg har ikke mange stativer, men perler kan jeg hjælpe dig med. Jeg kan se på dine smykker at du bruger perler i forskellig udformning og jeg bor lige ved siden af en af de rigtig store perlemarkeder i Kina. Er du interesseret kan du sende en liste til mig, der er jo rigtig mange former, farver og kvaliteter.

Hvis du selv laver dem, går jeg ud fra at du ikke er interesseret i færdige smykker, men dele, særligt perler er nemt herfra.

flemming@suzhou.dk 

Fra Ribe
Tilmeldt 19. Dec 06
Indlæg ialt: 288
Fra  Interim Manager Skrevet kl. 06:09

Hej Rikke,

Jeg har, ligesom flemming, også kontor i Zhejiang provinsen i Kina, dog i byen Ningbo. Jeg har en kinesisk leverandør der laver reoler til butikker, lager mm . og der kan du muligvis finde noget du kan bruge.. tjek http://www.chinarack.com/ .. Hvad angår materialer til smykker findes der et kæmpe marked godt 100 kilometer fra min by, hvor min danske kammerat (indkøber for en af danmarks største creative firmaer) sourcer alle hans varer. Kan du beskrive med nogle ord, dimensioner, tegnigner eller andet hvad du leder efter, og så skal jeg give videre.

Held og lykke

Martin.  

Selvstændig Interim Manager med speciale i sourcing og etablering i Kina. 12 års erfaring med SCM, 5 år bosat i Kina. www.njt.dk

Tilmeldt 26. Dec 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:22

Hej

Jeg importerer smykkestativer. Jeg er ved at få www.smykke-displays.dk op at køre men indtil da kan du lige tjekke www.runesylvest.dk - der har jeg nogle af mine stativer udstillet.

Du er velkommen til at kontakte mig.

mvh

Rune Sylvest

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)