Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Serverplads, men hvor?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Apr 06
Indlæg ialt: 146
Fra  Antibite.dk Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg har fået lavet et site jeg skal have lagt online

Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en server hos et firma uden det koster en formue?

Med venlig hilsen

Casper Hinding

www.global-condoms.dk

Med venlig hilsen

Casper Hinding - www.antibite.dk

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:19

Du skal gerne komme med lidt flere oplysninger end det der hvis du vil have fornuftig rådgivning :) Vi kan f.eks. levere vores standard webløsning til dig for 600kr om året, du kommer nok ikke meget længere ned i pris hvis det skal gøres ordentligt. Har du derimod stører krav kan vi leverer vservere fra cirka det samme om måneden.

Giv mig et kald på 70 220 627 ... jeg er på det nummere et kvarterstid endnu, ellers er der først folk på kontoret igen på mandag, alternativt er du velkommen til at ringe til min mobil engang imorgen 40 511 627 ... så skal jeg prøve at hjælpe dig med at finde ud af hvordan du gør det bedst :) 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:24

hinding:

Hej Aminoer
Jeg har fået lavet et site jeg skal have lagt online
Er der nogen der kan hjælpe mig med at finde en server hos et firma uden det koster en formue?
Med venlig hilsen
Casper Hinding
www.global-condoms.dk

Hej Casper,
Du må meget gerne fortælle lidt mere om dit projekt, så vi kan rådgive dig på bedst professionelle vis. Jeg kan levere de fleste type webhotels løsninger, normalt fra 49 kr. pr måned (ex moms) og op efter. Du er meget velkommen til at kontakte mig på 42 80 80 60 (alle dage i dagtimerne), eller på jh@webname.dk så kan vi sagtens finde en skæddersyet professionel løsning til dig ;-)

Jeg håber du finder en god løsning.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)