Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pludselig ændring i lejevilkår - hjælp og rådgivning?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 11. Mar 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 22:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

John, 

Problemet er simpelthen ikke relevant. 

1. Der er ingen problemer med afløbet.

2. Den såkaldte opsamler/gipsudskiller sidder som allerede skrevet i lokaler med op til 100 keramikere om DAGEN. Jeg tor derfor nu nok på, at en gipsudskiller ville kunne løse et i forvejen ikke-eksisterende problem for 1 stk. keramiker. 

Desuden, så hold fokus på spørgsmålet, som er om nogen har erfaring med lignende ting eller kan henvise til en advokat. Det har du ikke, så tak for din deltagelse, men lad os lukke den her. 

Tak. . 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46434
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Copenhagen Statement:
hold fokus på spørgsmålet, som er om nogen har erfaring med lignende ting eller kan henvise til en advokat. Det har du ikke, så tak for din deltagelse, men lad os lukke den her. 
sorry du fik svar fra mig så - prøvede at fortælle at advokat i MINE øjne er gode penge efter dårlige som jeg skrev flere gange. Håber så bare at nogen her vil hjælpe ved at give dit navn på god advokat. Overvej lidt, om din form er befordrende for at få hjælp helt ærligt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 11:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ravn:

Cookie - John Hannover:
Jeg forestiller mig ikke, at det er muligt at DU kan få renset vandet inden det løber ud,

Du har åbenbart ikke læst hvad jeg skriver mht. en gips udskiller.

https://www.purus.dk/produkter/gipsudskilleresandfang/

Som Ravn skriver - så find en løsning uden at få for mange følelser med i - hvad du åbenbart mener er urimeligt.

Baggrunden er at foreningen ikke vil have stoppet deres agløb med ler - find en måde at garantere dem at afløbet altid virker og at du betaler for at sikre det - eksempelvis eftersyn af VVS to gange om året eller hvad du nu kan aftale.

Tilmeldt 12. Aug 11
Indlæg ialt: 372
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Der er jo ikke nogen der har opsagt eller ændret i dit lejemål, de har blot gjort opmærksom på et problem der giver anledning til bekymring hos boligforeningen: -  at du kke overholder reglerne for spildevandsudledning fra erhvervsmæssig drift.

Hvis din virksomhed kun afleder almindeligt sanitetsspildevand samt overfladevand, stilles der kke særskilte krav til spildevandet, men det er jo ikke tilfældet for dig. Derfor skal du opfylde nogle krav, og det kunne såmænd sagtens være det/de sandfiltre andre har linket til, men præcis hvilke krav du skal opfylde, er det DIT ansvar som erhvervsdrivende at finde svar på. 

Se, dét er jura, med eller uden rust :-)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 28. Sep 17
Indlæg ialt: 98
Fra  Svensmarke Økonomi ApS Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har en rimelig god erfaring med erhvervslejemål.

Uden at kende alt til din kontrakt og forhold i øvrigt, lyder det for mig som om at du er berettiget til erstatning ved opsigelse.

Da du ikke oplyser at have haft butik, men alene værksted, kan der kun blive tale om erstatning for udgifter til indretning og flytning.

Opsigelsen bør desuden kunne begrundes i at udlejer selv skal anvende lokalerne.

Mit råd til dig er at kommunikere direkte med foreningens administrator, der plejer at være jurister ansat.

vh. Peter

Svensmarke Økonomi ApS - Rådgivning, administration og IT-systemer - vi er på facebook

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)