Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger energisk direktør/ webdesigner til online juletræssalg.

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Vil du være direktør/webdesigner med mulighed for medejerskab, i vores nystartede firma som sælger juletræer direkte fra producenten til forbrugeren. Vi har en af Danmarks største juletræsproduktioner, knowhow omkring produktion, oparbejdning og logistik.

Du har påvist erfaring og succes med opsætning af netbutik og kan skabe den platform for onlinesalg vi mangler.
Lønnen udgøres af timeløn for opsætning af netbutik, facebookprofil mv. Herefter udgør lønnen 25kr pr solgt træ. Arbejdet vil omhandle vedligehold af netbutikken, kundeservice og promovering på sociale medier.

I det nuværende "coronamarked" er der en unik mulighed for at vinde markedsandele på meget kort tid.
For den rette vil der være mulighed for medejerskab af en forretning med et enormt potentiale. Alene i Danmark er markedet på mere end 1.500.000 træer om året.
Tilmeldt 26. Oct 20
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Hej! Jeg er ikke den rette til netop denne opgave. men din case lyder super interessant for mig stadig. Jeg er nemlig ekspert i Ads på de sociale medier. Jeg tror (hvis du ikke allerede har overvejet det), at i ville kunne sælge mange flere juletræer, og komme ud til mange flere folk via denne markedsføringsstrategi. Især hvis det er onlinesalget, som du vil have gang i.

Hvis dette også er noget som i skal have hjælp til, må du endelig skrive!

God aften!

Mvh
Casper
Side 1 ud af 1 (2 indlæg)