Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg en startup/scaleup?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra københavn
Tilmeldt 26. Oct 20
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg er på udkig efter at en startup/scaleup, som har brug for hjælp til marketing, men jeg har svært ved at finde virksomhederne, når de stadigvæk er i startup/scaleup-fasen.

Jeg har fantastiske resultater bag mig og har godt styr på stortset alle relevante online og offline kanaler/områder, men da jeg stadigvæk er under ansættelse, er det lidt problematisk at spille med helt åbne kort på et offentligt forum.

Det optimale ville være en CMO-rolle inden for online B2C, en minimal løn og en mindre ejerandel, men jeg er åben over for andet, så længe rammerne er til at kunne skabe resultater.

Indtil nu har jeg prøvet følgende, dog uden det store held:
- Jobagenter (Jobidex og TheHub, som tilsammen lader til at dække det hele)
- Rekrutteringsbureauer specifikt på marketing (nok ikke højrelevant ift. startups)
- Jobcoach (som ikke har flere gode råd, ud over hvad jeg foretager mig i forvejen)
- Opdateret LinkedIn (inkl. LinkedIn-SEO)
- Kontaktet netværk (jeg er p.t. ude i 4. led)
- Kontaktet diverse investorer og incubators (fin dialog, men p.t. ikke nogle relevante muligheder)
- Kontaktet "mødesteder" for investorer og startups (fx Mxney)
- Deltager med gratis sparring i diverse netværk for startups

Mit største problem (som jeg ser det) er, at jeg først ser virksomhederne, når de er vokset sig ud af startup/scaleup-fasen.

Hvis du har gode råd eller kender en relevant virksomhed, må du meget gerne skrive en besked/kommentar.
Hvis du har brug for mere info om mig, kan jeg selvfølgelig også give det pr. mail eller over telefon.

På forhånd tak for hjælpen. :)
Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 12:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du ser dig selv som CMO, kan man undre sig over at du ikke kan finde start ups.

Prøv at træk data for ny registrerede i CVR registeret.

Fra københavn
Tilmeldt 26. Oct 20
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Det er nok fordi jeg beskæftiger mig med B2C, at den aldrig har slået mig - tak for indputtet. :)
Tilmeldt 28. Oct 20
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv evt. at hoppe ind i nogle iværksætter netværks, eller freelance grupper på Facebook.

Sørg for at være åben og ærlig omkring dine intentioner og planer.

Det er svært for start-ups at tage folk ind, bare sådan, både grundet økonomi og ejerskab.

Og selvom du skriver du har fantasiske resultater, så skal du huske, for små virksomheder og start-ups, så har det selvfølgelig en betydning, men den personlige relation, kan være langt vigtigere, i forhold til det langvarige samarbejde.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)