Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropshipping udland -> Danmark

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Oct 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Amino
Jeg er i gang med en dropshipping forretning. Har fundet mine produkter, sat siden op, lavet reklamevideo og det hele.

Jeg er opmærksom på længere leveringstid...
Jeg kan dog ikke finde ud af reglerne, når varerne kommer fra Kina her til Danmark.
Hvilke regler gælder for told og skat?
Kommer der overhovedet told på når produkterne koster under 50 kr-, og er småt plastik?

Skal de importregisteres når det under 50 kr
Jeg har også mulighed for at sende produkter magen til fra Polen, som er indenfor EU’s grænser. Hvorfor skulle det være bedre? Hvilket besvær slipper jeg for?

Tak for jeres tid, det værdsætter jeg meget! :)

Det skal også siges at forventet omsætning er under 50.000 om året.
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:09
Hvor mange stjerner giver du? :

benjamin5847:

1 kommer der overhovedet told på når produkterne koster under 50 kr-, og er småt plastik?

2 Skal de importregisteres når det under 50 kr
3 Jeg har også mulighed for at sende produkter magen til fra Polen, som er indenfor EU’s grænser. Hvorfor skulle det være bedre? Hvilket besvær slipper jeg for

1 nej ikke idag - men loven ventes ændret til fra kr 0 snart

2 ikke hvis du ikke importerer noget - så er det dine kunder der gør det og betaler evt told, moms, gebyr og det skal ske via din faktura til dem som told skal have som underlag (hulens besvær for så små beløb

3 langt lettere fra EU - Dropshipping fra uden for er døden og så er det i øvrigt helt tabt med ting til 50 kr og måske 50% returvarer osv

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Oct 20
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg siger mange tusind tak John. Det godt med lidt professionel viden.

Måske jeg bare skulle bestille et lille lager hjem af de diverse produkter og sende ud fra mit hjem. Kunne det tænkes det var en smartere løsning?

Der er både hurtigere levering og så går varerne ikke tabt i transport. Men der er vel en masse andre regler, når det er vidrere salg af varer
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46444
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er ikke forskel på regler - ansvar - retur osv - på om du sender ud selv eller får det fra en leverandør. Når du er sælgeren har du hele ansvaret for alt

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Oct 20
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 13:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal droppeshippe varer, så er der, som John skriver, en masse regler, du skal forholde dig til.

Jeg vil aldrig anbefale droppshipping, uden for europa, det er bare ikke det værd.

Altid se om du kan finde en Dansk leverandør, hvis ikke, så kan du prøve med en europæisk.

Bre husk, når du bevæger dig ud af lavet, så ændre regler sig, leveringstid ændres, og dit ansvar stiger også.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)