Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ritzau Vil Have Din Historie

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Indlæg ialt: 713
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære aminoer

Pga. nogle nye positve omvæltninger i forretningen ønsker jeg at fejre det med jer, ved at give aminoerne et godt tilbud, der sender din PR-historie ud direkte via Ritzaus nyhedstjeneste.

Jeg har en fast aftale med Ritzau. Igennem denne har jeg har nu akkumuleret en lille mængde ubrugte udsendelser. Derfor kører jeg nu et unikt tilbud dedikeret til aminoer.

Hvad kan Ritzau?

Som de fleste ved, er Ritzau den institution, som medierne selv har udvalgt til levering af nyheder. Det betyder, at medierne afventer historier fra Ritzau i modsætning til, når de modtager historier fra andre distributører af pressemeddelelse.  Endvidere kan alle heller ikke få deres historie ud via Ritzau. De har en række krav, der skal være opfyldt, for at de accepterer historier.

Et eksempel på Ritzaus effekt var, da jeg udviklede PR-strategien for Pixel.tv's launch.
Pixel.tv var den første dedikere tv-kanal på nettet, der omhandlede computerspil. Der blev lavet en historie om opstarten, der både blev sendt ud via en almindelig pressemeddelelsesdistributør og via Ritzau.
Den almindelige udsendelse blev nævnt i 2 syndikeringsmedier, (de mere eller mindre ukendte medier, der bringer uredigerede pressemeddelelser), mens Ritzaus udsendelse gav mere end 15 historier i landsdækkende medier. Pixel.tv havde f.eks. store artikler i Politikken og Berlingske og var endvidere direkte igennem på TV2 News.

Mere end en pressemeddelelse

Over de sidste år har jeg samlet mig en masse viden og erfaringer om Online PR, som I snart vil kunne se meget mere til på min kommende blog, hvor du gratis kan få en dybt indblik i de kommunikations- og PR-former, der er godt i gang med at revolutionere.

I den sammenhæng vil jeg derfor smide nogle fede ekstra ting oven i, så det udvider sig til en komplet "Online PR pakke".

I pakken får du:

• Udarbejdelse af pressemeddelelse - vi finder din historie sammen.
  • Online PR optimering af pressemeddelelse - så rammer vi også slutbrugeren direkte
  • Distribution sammen med Ritzaus nyhedstjeneste - Danmarks, uden sammenligning, bedste
  • Overvågning af din historie gennem Infomedia - Se hvor din historie bliver bragt.
  • Direkte journalistkontakt - Vi udvælger tre relevante medier, hvor vi kontakter en journalist direkte.
  • En endnu uudgivet spritny video, hvor jeg forklarer de nye regler indenfor PR, som du selv kan udnytte til det fulde potentiale - Ja! Du er efter dette selv i stand til at udvide din PR-indsats markant.
  • Metode til online succes gennem kommunikation, der er en 180 graders øjenåbner ift. kendte kommunikationsmetoder. - Dette er metoden, der får folk til at efterspørge dine produkter, før du forsøger at sælge dem.
  • Dedikeret rådgivning hvor jeg, gennem en skræddersyet rapport, giver konkrete idéer til, hvilke kommunikationsværktøjer din virksomhed kan implementere for optimal udnyttelse af besøgende. - Jeg forklarer, hvad der konkret kan forbedres i din virksomhed - og hvordan.

Jeg har kun en begrænset mængde udsendelser til dette tilbud. Derfor har jeg valgt at tilbyde denne unikke pakke til en helt speciel pris.: kun 13.500,- ex. moms.

Det er langt under halv pris.

Hvis du har spørgsmål, så hold dig endelig ikke tilbage.

Vi kører efter først-til-mølle-princippet.

winum (a) mindme.dk

søger ligesindede i Sønderjylland

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 23:01

Jeg synes det ser super spændende ud. Det kunne jeg godt forestille mig at gøre brug af.

Jeg savner dog lidt nogle referencer, udtalelser, cases eller noget i den stil, fra noget af det som du har lavet de sidste mange år.
Har kigget din hjemmeside igennem, som iøvrigt også er behagelig og brugervenlig, men kunne ikke lige få øje på nogle af referencer? Smile

Men synes det lyder fristende alligevel. 

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 18:34

Hej Joel

Jeg er glad for, at du kan lide hjemmesiden. Men det er nu ikke nogen retningslinje - overhovedet. Denne hjemmeside bliver med al sandsynlighed ændret til visitkortet for holdingselskabet. Der kommer nye profiler grundet indgåede partnerskabsaftaler. Adressen på siden passer ikke engang.  Så tænk ikke på den side - men glæder mig da stadig, at du godt kan lide den.

Ang. tilbuddet så er det pga. pressemeddelelsen og den omtale den vil føre med sig, at du skal erhverve dig pakken. De ekstra ting, jeg smider oven i er helt og aldeles spritnye - deraf den banebrydende approach. Indholdet i videoen og de erfaringer jeg viderebringer i rådgivningen, bygger på mange mange timers research og ikke mindst indkøb af dyre systemer og metoder, som jeg nu har videreudviklet til metoder og strategier indenfor online PR og kommunikation. Så den del er spritny.
Men uden at ryste på hånden tør jeg godt sige, at intet PR-bureau i Danmark har den samme forståelse for mulighederne og de nye "regler" indenfor PR, som jeg har og vil eksponere på min kommende blog.
Jeg får naturligvis også en masse ud af, at kunne få noget tidligt respons på min rådgivning indenfor Online PR. De første tests og de første par kunder, har ytret sig meget positivt.

Så summa summarum er, at du skal købe denne pakke fordi, at du vil have noget omtale gennem en velvinklet pressemeddelelse og Danmarks bedste distribution - ganske konventionel PR-arbejde. At du så udover det får en optimeret pressemeddelelse, video, rådgivning og metoder, der giver dig konkrete løsningsforslag til optimering af din online kommunikations og online PR indsats, er "blot" en stor bonus.

Jeg vil også lige pointere, at disse ekstra ting ikke er en indgang til at opsælge fra min side. Du får konkrete optimeringsløsninger, du kan implementere - unik for din virksomhed.

Ang. referencerammen du efterspørger, så vil jeg ikke fremlægge en referenceramme indenfor Online PR, da det som sagt er spritnye udviklede systemer (videoen er først i redigeringen as we speak). Det ville være useriøst, for der er oprigtigt nogle fundamentale forskelle fra konventionelt PR ift. Online PR.
Til gengæld kan du forholde dig til de eksisterende konventionelle referencer, der omfatter alt fra stort til småt. Her i "on top of mind" prioritering: JCI - Verdens største organisation for unge erhvervsfolk, ECCO, adskillige webbureauer bl.a. WideVision og Retouch, Nibe Festival, Pixel.tv, Rambøll Management, The Rock *N* Roll Magazine, en stak aminoer m.m.fl..

Det var lige et lille udpluk af dem, der lå øverst i erindringen :) Nå ja så er der lige Amino. Hvis du leder rundt på Amino, så kan du finde en tråd, omkring noget PR jeg lavede for Martin omkring Amino. Betalingen var 36 SPAMfighter krus mener jeg J

Svar nok på dine spørgsmål?

Smid mig en mail med dit telefonnummer, så kan vi nærme os, hvad din gode historie er.

Fra København
Tilmeldt 6. Dec 07
Indlæg ialt: 153
Skrevet kl. 00:12

Hej Winum?

Jamen positivt, det var bare det jeg ville vide. Smile Jeg skal gennemgå forretningsplaner mv. sammen med mine 2 partnere på tirsdag, så jeg printer din tekst ud, tager den med og kontakter dig efterfølgende der, såfremt de har samme indtryk som mig. Så må vi se hvad det kan blive til. Vi er 3 unge iværksættere med tårnhøje ambitioner og nogle rigtig fede og tykke nuller på kontoen Wink

Fra Skærbæk
Tilmeldt 11. Oct 05
Fra  Eventbooker.dk Skrevet kl. 12:15

Hej Joel

Winum = efternavn - er altid blevet kaldt ved efternavn. Helt tilbage fra Folkeskolen, hvor der var to "Jan'er" i klassen :)

Du er meget velkommen til at vende tilbage. Jeg har dog ikke så forfærdelig mange udsendelser tilbage. Mangler endeligt svar fra en hel del. Vælger de at gøre brug af tilbuddet, så er der kun 4 tilbage. Men det kan I helt sikkert nå tirsdag. 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)