Kære aminoer Pga. nogle nye positve omvæltninger i forretningen ønsker jeg at fejre det med jer, ved at give aminoerne et godt tilbud, der sender din PR-historie ud direkte via Ritzaus nyhedstjeneste. Jeg har en fast aftale med Ritzau. Igennem denne har jeg har nu akkumuleret en lille mængde ubrugte udsendelser. Derfor kører jeg nu et unikt tilbud dedikeret til aminoer.
Hvad kan Ritzau?
Som de fleste ved, er Ritzau den institution, som medierne selv har udvalgt til levering af nyheder. Det betyder, at medierne afventer historier fra Ritzau i modsætning til, når de modtager historier fra andre distributører af pressemeddelelse. Endvidere kan alle heller ikke få deres historie ud via Ritzau. De har en række krav, der skal være opfyldt, for at de accepterer historier. Et eksempel på Ritzaus effekt var, da jeg udviklede
PR-strategien for Pixel.tv's launch.
Mere end en pressemeddelelse
Over de sidste år har jeg samlet mig en masse viden og erfaringer om Online PR, som I snart vil kunne se meget mere til på min kommende blog, hvor du gratis kan få en dybt indblik i de kommunikations- og PR-former, der er godt i gang med at revolutionere. I den sammenhæng vil jeg derfor smide nogle fede ekstra ting oven i, så det udvider sig til en komplet "Online PR pakke".
I pakken får du:
Jeg har kun en begrænset mængde udsendelser til dette tilbud. Derfor har jeg valgt at tilbyde denne unikke pakke til en helt speciel pris.: kun 13.500,- ex. moms. Det er langt under halv pris. Hvis du har spørgsmål, så hold dig endelig ikke tilbage. Vi kører efter først-til-mølle-princippet.
winum (a) mindme.dk
|
Jeg synes det ser super spændende ud. Det kunne jeg godt forestille mig at gøre brug af.
Jeg savner dog lidt nogle referencer, udtalelser, cases eller noget i den stil, fra noget af det som du har lavet de sidste mange år.
Har kigget din hjemmeside igennem, som iøvrigt også er behagelig og brugervenlig, men kunne ikke lige få øje på nogle af referencer?
Men synes det lyder fristende alligevel.