Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dropship indenfor EU? - Specifikke produkter?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Vejle
Tilmeldt 15. Mar 10
Indlæg ialt: 466
Fra  MBJ Trading Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino 

Nøøøj, det er lang tid siden jeg har været herinde sidst. Men here it goes. 

Jeg er på udkig efter en stor gruppe produkter indenfor forskellige felter, men stadig i samme Niche. 
Jeg er ude i noget dropship her i opstart, da vi snakker så stor en produktbase som muligt. 

Jeg har gennemtævet google både fra start og fra slut uden at finde noget direkte brugbart. 
Jeg har været i dialog med flere aktører på markedet der kunne levere det jeg eftersøgte men ingen kunne desværre hjælpe med dropshipping til Danmark. 

Vi snakker en reservedele til elektronik. 
- Er der nogle her i forummet der kender til EU-baserede foretagender der forhandler elektronik reservedele? 
Indenfor spillekonsoller, elektroniske løbehjul, spillekonsol tilbehør, værktøj til små elektronik osv. (Generelt reservedele til consumer electronics)

Jeg ser gerne at holde mig fra Kina og de deromkringliggende lande. Min kommende leverandør må gerne købe derfra, men jeg har simpelthen ikke den direkte nødvendige viden til at kunne gennemgå hvert enkelt produkt også kan jeg ikke kunne kører et foretagende med en shipping på 1-52 uger alt efter hvad de lige føler for dernede. 

De bedste hilsner 
Martin Jensen 

Martin Jensen 
http://Startline.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)