Ved ikke om jeg forstår spørgsmålet rigitgt, men er det et selskab skal du have en arbejdsskadeforsikring, og der vil sikkert også være omkostninger til erhvervskonto.
Ved ikke om jeg forstår spørgsmålet rigitgt, men er det et selskab skal du have en arbejdsskadeforsikring, og der vil sikkert også være omkostninger til erhvervskonto.
Tænker bare enkeltmands, fx et grafisk bureau. Hvis man laver CVR i god tid ift. hvornår man egentlig starter med drift, om der skulle være nogen omkostninger forbundet med det, løbende, indtil man begynder at have egentlig indtægt og udgifter i form af køb og salg i virksomheden.
Tænker bare enkeltmands, fx et grafisk bureau. Hvis man laver CVR i god tid ift. hvornår man egentlig starter med drift, om der skulle være nogen omkostninger forbundet med det, løbende, indtil man begynder at have egentlig indtægt og udgifter i form af køb og salg i virksomheden.
evt til bank men ellers ikke så længe du ikke betaler regnskabsprogram eller hjælp af div slags
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Det kommer an på hvad du anser som en udgift? Du skal jo stadig indberette skat/moms - uanset om det går i 0. Hvis ikke du selv kan det, så vil der være en udgift forbundet med regnskab - til trods for 0.